פינדרוס לראש המועצה שמנע כניסת חרדים: "לא אפגש עימך בשנה הקרובה"

    שלמה ריזל 2 Comment on פינדרוס לראש המועצה שמנע כניסת חרדים: "לא אפגש עימך בשנה הקרובה"

    לאחר שנטען כי ראש מועצת אפרת עודד רביבי מנע כניסת עבודות חרדיות מהעיר ביתר למועצת אפרת, כתב ח"כ פינדרוס לרביבי במכתב נזעם: "מתוך דאגה לבריאותך, כתושב העיר ביתר, לא אפגש עמך בשנה הקרובה"

    ח"כ יצחק פינדרוס צילום: עדינה ולמן - דוברות הכנסת
    9:09
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on השגריר לשעבר: "לא לומר לאמריקאים 'לא' על כל דבר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יצחק פינדרוס שיגר היום (חמישי) מכתב זועם לראש מועצת אפרת, עודד רביבי. במכתב טוען פינדרוס כי שמע שרביבי מנע את כניסתן של עובדות חרדיות מביתר עילית שטח המועצה אפרת, ולפיכך "לטובת בריאותו" החליט שלא להיפגש עימו בשנה הקרובה.

    תחת הכותרת "דאגה לבריאותך", כתב פינדרוס לרביבי "קיבלתי את עמדתך ודאגתך הכנה לבריאותם של תושבי אפרת, במניעת כניסתן לעירך של עובדות מביתר עילית. אשר על כן, מתוך דאגה כנה לבריאותך ומרצוני לשמור עליה, כתושב העיר ביתר עילית במשך 17 שנה – אני מקבל על עצמי בלי נדר שלא להיפגש עמך בשנה הקרובה ולא להשתתף באירוע או במפגש בו תהיה נוכח".

    רביבי הגיב לדברי פינדרוס וכתב "הפוליטיקאים הפכו את המאבק בקורונה למאבק פוליטי. כבוד הרב ח"כ פינדרוס להזכירך: 1. אני לא הטלתי מגבלות על אף עיר בישראל. 2. באפרת אין ועדת קבלה ואנו לא מונעים מתושבי ביתר להיכנס. 3. אתה והם מוזמנים לבוא". לדבריו "ח"כ פינדרוס התבלבל. את המגבלות הטילה ממשלת ישראל. לראש עיר אין סמכות לאפשר או למנוע כניסה של אנשים לעיר".



    2 תגובות

    מיין תגובות