בן 15 נהרג לאחר שנלכד בבור מים עכורים; 2 חבריו חולצו

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on בן 15 נהרג לאחר שנלכד בבור מים עכורים; 2 חבריו חולצו

    נקבע מותו של נער כבן 15 שנכנס לבור מים עורכים סמוך ליישוב קדומים במטרה לשחות ונלכד בפנים, שני חבריו שנכנסו עמו לבור חולצו כשהם בהכרה ומצבם בינוני וקל

    מאמצי החילוץ
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (חמישי בערב) התקבל דיווח במוקדי החירום השונים על 3 נערים כבני 15 שנכנסו לבור מים עכורים בעומק של כ- 3-4 מטרים בסמוך לישוב קדומים במטרה לשחות וככל הנראה נקלעו שם למשך מספר שעות.

    צוותי חילוץ של כבאות והצלה, משטרת ישראל ומד"א הוקפצו למקום. שניים מהנערים חולצו מיידית, חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ל-2 הנערים שנמשו מהמים כשהם בהכר. אחד מהם במצב בינוני עם פגיעת קור והשני במצב קל.

    פראמדיקית מד"א קארין מושקוביץ' סיפרה: "כשהגענו למקום חילצו אלינו שני נערים כבני 15, הם היו בהכרה, אחד מהם סבל מהיפוטרמיה ומצבו בינוני והשני במצב קל. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל חימום חום הגוף וטיפול תרופתי ופינינו אותם בדחיפות להמשך טיפול בבית החולים. הם סיפרו לנו שהם שהו במים זמן ממושך".

    עם חילוצם של השניים התברר כי הנער השלישי נעדר ואבד הקשר עימו, הכוחות במקום החלו בחיפושים במטרה לאתרו. צוללן יחידת "להבה" של כב"ה המתמחה בצלילות במים עכורים ירד לסריקה בבור המים, ולאחר זמן קצר מצא את הנער שחולץ אל מחוץ לבור. אולם למרבה הצער גורמי הרפואה במקום נאצלו לקבוע את המותו של הנער.



    3 תגובות

    מיין תגובות