סכרת – תוצאות טובות מהמקובל בעולם!

    עפר גדנקן No Comments on סכרת – תוצאות טובות מהמקובל בעולם!

    ליווי מקצועי ואישי ומטופלות שלא מפסיקות לשבח:
    הצצה למרפאת הסכרת באגף הנשים והיולדות במרכז הרפואי שיבא – תל השומר

    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מי שסובלת מסכרת נעורים או סכרת בכלל וזקוקה למעקב מיוחד לפני לידה יודעת כי לרמת הטיפול המקצועית בתקופה זו השפעה רבה על התפתחות תקינה ועל מניעת סיבוכים שונים. בחודשים האחרונים החלו מכתבי תודה רבים לזרום להנהלת בית החולים ובמיוחד לאגף הנשים והיולדות בשיבא, בהן מספרות המטופלות על טיפול מקצועי ומסור שאין בשום מקום אחר וגם מוקירות את צוות המרפאה באופן מיוחד.

    במכתביהן מתייחסות היולדות לרופאות המקסימות ובראשן ד"ר רקפת יואלי – מהמערך לסיכון גבוה באגף נשים ויולדות בשיבא, ד"ר טלי צוקרמן – האנדוקרינולוגית והאחות למעקב סכרת, קרן לוי, שמסייעת בטיפול וליווי בכל העניינים הנדרשים.

     

    "מה שמיוחד במרפאה שלנו זה השילוב בין רמת המקצועיות הגבוהה והניסיון שצברנו כאן לבין האנושיות ותחושת השליחות שמלווה אותנו בסיוע לכל אחת ובמטרה להגיע לתוצאה המיטבית" אומרת ד"ר רקפת יואלי – סגנית מנהלת המחלקה לנשים בסיכון גבוה בשיבא, "התוצאות מדברות בעד עצמן: הגענו להישגים אדירים עם תוצאות טובות יותר מהמקובל בעולם!  בתכלס זה אומר פחות סיבוכים ויותר שליטה ואיזון במצבי סכרת של לפני לידה. "כדי להגיע למקסימום" ממשיכה ד"ר יואלי, "אנו מבצעים את כל המעקב אצלנו במרפאה וזה כולל צוות רחב של רופאי נשים מומחים, רופאה אנדוקרינולוגית מצוינת, דיאטנית, טכנאית אולטרסאונד, אחות סכרת מלווה, משאבות אינסולין ועוד כאשר כל הנתונים מרוכזים במרפאה אחת ומסייעים לבנית תכנית ומעקב של טיפול יעיל. בנוסף, בגלל שהמסלול אותו עוברות הנשים הללו מורכב, העמדנו לטובת הנשים את אחות מיוחדת שמתמחה בתחום הסכרת והיא מלווה אותן בכל הדרוש ובכל התחנות באגף,  היא מעדכנת את הרופאים בכל הנדרש, מתווכת, מייעצת ותומכת לאורך כל הדרך. פעמים רבות היא מלווה את הנשים עד ללידה ממש".

    במכתבי התודה של הנשים הן מציינות את המסירות וההתגייסות שלה עבורן. ולא לחינם. כשמשוחחים עמה מגלים רמה אחרת של אנושיות ואכפתיות לזולת.

    "כל אחת מקבלת ממני את מספר הטלפון האישי שלי ואני זמינה עבורן כל הזמן. מספרת קרן לוי האחות במרפאה. "אנחנו באגף הנשים והיולדות בשיבא, רוצים להעניק לכל המטופלות שלנו את הטיפול המקצועי והאנושי הטוב ביותר, ממש את כל הלב והנשמה ואכן עושים ככל האפשר על מנת לסייע בכל בקשה. במסגרת תפקידי אני מלווה את הנשים הללו החל מהשלבים המוקדמים ביותר עד ללידה עצמה ואף לאחריה. יש לנו מרפאה מיוחדת להכנה והטיפול לקראת כל המצבים. ניתן לקבוע  אליה תורים במערכת זימון התורים של שיבא וכמובן שנשמח לסייע לכל אחת ואחת להגיע לאיזון ולבשורות טובות ומשמחות!".

    לא לחינם משבחות הנשים שזכו לליווי הצוות המדהים של מרפאת האנדוקרינולוגיה בשיבא את השירות המקצועי והאנושי. המכתבים, התמונות של הילדים המתוקים והקבוצות תמיכה שנוצרו בתוך המרפאה מעידים יותר מכל על הנכונות ורמת המקצועיות הגבוהה.

    בשיבא, כמערך הנשים והיולדות המוביל בישראל, ישנן מגוון רחב של מרפאות לנשים במצבים רפואיים מורכבים וביניהם מרפאת הסכרת.

    מרפאת הסכרת בשיבא בניהולה של ד"ר רקפת יואלי, מטפלת בכל סוגי הסכרת ונותנת מענה רב תחומי וליווי מלא בעת הצורך. ניתן להגיע לטיפול ומעקב על ידי הפניה מקופות החולים השונות.



    0 תגובות