יו"ר ועדת הקורונה: "טעות לתגמל על החזרת העובד הראשון"

    אסתי פלד No Comments on יו"ר ועדת הקורונה: "טעות לתגמל על החזרת העובד הראשון"

    יו"ר וועדת הקורונה ח"כ יפעת שאשא ביטון בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מסבירה על מלאכת הוועדה שהוקמה היום והפיקוח על יישום החלטות הממשלה

    צילום: פלאש 90
    12:10
    19.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on 'חוק הרבנים' נגנז: ההתנגדות בקואליציה והמשמעות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הקורונה ח"כ יפעת שאשא ביטון התראיינה הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן סיפרה על הוועדה שבראשותה שהוקמה רק היום, "המטרה של הוועדה לבצע פיקוח הדוק על החלטות הממשלה ולבדוק את יישומם. יש סל סיוע שלם שהובטח למעסיקים והתפקיד שלנו לבדוק שזה יגיע לכולם".

    בנוסף אומרת ביטון, "יש את סוגיית החל"ת שתעלה. מעבר להביט הבריאותי אנחנו נדרש לו עוד כמה חודשים בהיבט הכלכלי. הקורונה עדיין כאן ויש עדיין התפרצויות ולכן חייבים להידרש לנוכח ההתפתחויות".

    על העיוותים במענקי החזרת העובדים אומרת ביטון, "שאנחנו מדברים על המרצה של הכלכלה, אין טעם להמריץ כבר מהעובד הראשון, כי יש חנויות שכדי להפעיל אותם הם חייבים עובדים. אבל הם ייקחו רק את העובדים שהם ירצו אבל את העובדים שאנחנו רוצים שגם הם יחזרו הם לא יחזרו".

    אישור הלוואות לבעלי עסקים שהבנקים מערימים עליהם קשיים: "המדינה נותנת ערבויות אבל בפועל שמגיעים לבנק, הם מערימים קשיים והרבה דרישות. קיבלנו החלטה שמתקצבים אבל בסוף האזרח הקטן לא מקבל את מה שמגיע לו, ולא נהנה מההחלטות שהעברנו. אני בהחלט מתכוונת להיכנס לנושא ולדרוש תשובות".



    0 תגובות