פרוש: "כל התרומות מחו"ל, לא מגיעות לסכום שהמדינה מעניקה ללומדי התורה"

    איתי גדסי No Comments on פרוש: "כל התרומות מחו"ל, לא מגיעות לסכום שהמדינה מעניקה ללומדי התורה"

    סגן השר פרוש בפגישה ראשונה באגף מוסדות תורניים: "היה לי חשוב להגיע לפני הכל לאגף 'מוסדות תורניים' שדרכו עוברת התמיכה הגדולה ביותר עבור עולם התורה"

    Deputy Minister of Education Meir Porush speeks during a ceremony of newly appointed Minister of Education Yoav Galant, with his former counterpart Rafi Peretz, held at the Ministry of Education in Jerusalem on May 18 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ??? ??? ???? ???? ??? ?????? ???? ???? ?????? ?? ?????? ??? ????? צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך מאיר פרוש ערך אמש (ראשון) פגישת עבודה ראשונה באגף למוסדות תורניים במשרד החינוך, בראשות עמוס צייאדה והנהלת האגף, כשהנושא המרכזי הוא תכניות עבודה העתידיות וההתמודדות עם החוסר בתקציב הישיבות בחודשים הקרובים – עד להעברת תקציב המדינה.

    בכירי האגף הציגו את תכניות האגף בשנה זו, תקציב הישיבות והאגף לאבטחת הכנסה, ונדונו יעדים חדשים לקראת הקואליציה החדשה ותקציב המדינה המסתמן, ובתוכם תכניות להקלות על פתיחת מוסדות חדשים וישנים, התאמת תקציבי הישיבות ואבטחת הכנסה ועוד נושאים העומדים על הפרק.

    לאחר הפגישה המשיכו סגן השר ולשכתו לסיור באגף, שם עמדו מקרוב על הפעילות המבורכת של עובדי האגף, סגן השר פרוש אמר לעובדי האגף, "אני כאן היום בביקור ראשון לאחר שמינוי סגני השרים אושר אתמול בממשלה והיום בכנסת.

    חשוב היה לי מאוד לאחר חמש שנים בהן הייתי במשרד ברצף ועכשיו עם תחילת הכהונה החדשה – להתחיל הכל מחדש, להגיע לפני הכל לאגף מוסדות תורניים, הנקרא בפי כל 'אגף הישיבות' שמחזיק את עולם התורה".

    סגן השר המשיך, "באתי לחזק אתכם, ראשית על העבר, במיוחד על התקופה האחרונה – המסירות שלכם בתקופת האתגרית של נגיף הקורונה, ולחזק אתכם גם על העתיד, כולנו יודעים שיש חסר של 500 אלף ₪ בתקציב הישיבות עד שהתקציב יעבור, ולצערי התקציב משתנה ולא קבוע, כך היה בזמן של פירון ולפיד, וכך בתקופה הזו שהיינו בתקופת בחירות והתקציב לא עבר.

    הביקור כאן באגף הוא גם סמלי שכן השבוע חל חג השבועות ואנחנו מכירים את דברי חז"ל 'בכל יום יהיו בעיניך כחדשים', בכל שנה התורה ניתנת מחדש, בכל שנה יש את האורות והדברים השמימיים. אז אנחנו נמצאים באחד מהמקומות החשובים ביותר במדינה, שמעבירה דרככם את התמיכה הגדולה ביותר עבור עולם התורה, כאן בארץ ישראל, גם אם נאסוף את כל התרומות המגיעות מחו"ל, לא נגיע לסכום שהמדינה מעניקה ללומדי התורה. משכך, חשיבות הביקור כאן בזמן זה גדולה שבעתיים".

    בפגישה השתתפו מנהל האגף מר עמוס צייאדה, מנהל המינהל מר דוד פלבר, סגנית מנהל האגף סיגלית דניאלי, חשב האגף רועי קמינסקי, היועה"מ גב' גראזי, מנהלי האגפים ועובדי האגף וחברי לשכת סגן השר פרוש – יהושע טננהויז, ישראל שנור ומנהלת הלשכה גב' קופטייל.



    0 תגובות