אשכנזי נכנס למשרד החוץ: "נקדם את תכנית השלום של טראמפ"

    שלמה ריזל 1 Comment on אשכנזי נכנס למשרד החוץ: "נקדם את תכנית השלום של טראמפ"

    שר החוץ היוצא ישראל כ"ץ ושר החוץ הנכנס ח"כ גבי אשכנזי קיימו הבוקר טקס חילופים במשרד החוץ | אשכנזי: "תכנית השלום של טראמפ היא אבן דרך משמעותית, תקודם באחריות ובתיאום עם ארצות הברית, תוך שמירה על הסכמי השלום והאינטרסים האסטרטגיים של מדינת ישראל"

    צילום: משרד החוץ
    9:50
    26.04.24
    שמור וזכור No Comments on מי אחראי למחדל: הרב אברהם יוסף מתייחס לסערה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ היוצא ישראל כ"ץ ושר החוץ הנכנס גבי אשכנזי קיימו הבוקר (ראשון) טקס חילופים במשרד החוץ, בהשתתפות מנכ"ל המשרד וחברי ההנהלה. שגרירי ישראל בעולם ואנשי שירות החוץ ברחבי העולם צפו אף הם בטקס.

    שר החוץ הנכנס, אשכנזי, אמר בנאום שנשא במקום עם כניסתו לתפקיד: "אנו עומדים בפני הזדמנויות אזוריות משמעותיות, בראשן, יוזמת השלום של הנשיא טראמפ. אני רואה בתכנית אבן דרך משמעותית. הנשיא טראמפ מציב בפנינו הזדמנות היסטורית לעצב את עתידה של מדינת ישראל לעשרות השנים הבאות. התכנית תקודם באחריות ובתיאום עם ארצות הברית, תוך שמירה על הסכמי השלום והאינטרסים האסטרטגיים של מדינת ישראל", הצהיר אשכנזי.

    עוד אמר אשכנזי, כי "ארצות הברית היא בת הברית הקרובה ביותר והחברה החשובה ביותר של מדינת ישראל. אני מודה לממשל האמריקני על עמידתו האיתנה לצד ישראל בבלימת פרויקט הגרעין האיראני, והתבססותה של איראן בגבולותינו. המערכה המדינית לעצירת האיום האיראני הייתה ועודנה המשימה העיקרית שלנו. עלינו להמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו במישור הדיפלומטי כמובן לצד הפעילות במישור הביטחוני", ציין.

    "כמו העוצמה הצבאית", הוסיף שר החוץ "גם השלום עם שכנותינו הוא נכס אסטרטגי ועלינו לשמור עליו. אני רואה חשיבות רבה בחיזוק הקשרים האסטרטגיים עם מדינות השלום, מצרים וירדן. הן בעלות ברית חשובות ביותר להתמודדות עם האתגרים באיזור. לצד זו אפעל לקידום הקשרים ושיתופי הפעולה מול מדינות נוספות במרחב, למען ביצור מעמדה האסטרטגי של מדינת ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הנה נכנס שמאלני לשר החוץ!!!