נרתם לטובת כלל ישראל: אייכלר "חשתי חובה לעלות לציון הרשב"י"

    איתי גדסי No Comments on נרתם לטובת כלל ישראל: אייכלר "חשתי חובה לעלות לציון הרשב"י"

    לאחר שלשכתו פרסמה הודעה לשליחת שמות לתפילה על ציון הרשב"י, ח"כ אייכלר, דווקא בשנה קשה זו, מחובת כל מי שמורשה, להגיע ולהתפלל, ולהתחנן בעבורם לכל הישועות והנחמות"

    אייכלר במירון צילום: פלאש 90
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת יום ההילולא של רשב"י פרסמה לשכת ח"כ ישראל אייכלר כי בשל המניעה לעלות לציון הרשב"י ניתן לשלוח שמות לתפילה לתיבת הדואר בלשכה וכי ח"כ אייכלר ושליחים נוספים יעתירו במשך כל יום ל"ג בעומר בציון הקדוש.

    במשך עשרים וארבע שעות עמלו בלשכת ח"כ הרב אייכלר בכנסת צוות עוזרים שקיבל את הפניות מכל רחבי העולם וריכזו אותם לדפי תפילה. הדפים ובהם כעשרת אלפים שמות נשלחו כל שעה עגולה לחפ"ק באתרא קדישא מירון שם העתירו עבור כל שם ושם יהודים יראים שהורשו לעלות להר ביום ההילולא.

    ח"כ הרב אייכלר אמר כי "מה הקדוש ברוך הוא לכל אף רבי שמעון לכל. דווקא בשנה קשה זו, כשנגזרה גזירה שנבצר מרבבות יהודים להגיע אל ציון הרשב"י ביומא דהילולא ולבקש ישועות, מחובת כל מי שמורשה, להגיע ולהתפלל, ולהתחנן בעבורם לכל הישועות והנחמות".

    ח"כ הרב אייכלר פרסם בנימה אישית: "לכתחילה חשבתי לא לעלות השנה למירון. אבל היות ואבי הרב מנשה אייכלר ז"ל עלה שבעים וחמש שנה לציון הרשב"י, כולל בשנת תשכ"ז כשבוע לפני מלחמת ששת הימים כאשר המקום היה בסכנה ורק בודדים עלו לשם במסירות נפש והיה לשליח ציבור עבור רבבות יהודים שלא יכלו לעלות, חשתי גם השנה חובה לעלות ולהתפלל כשליח עבור כלל ישראל שנבצר ממנו לעלות".

     



    0 תגובות