מצווה להשתתף: אישה ערירית מפרדס כץ תובא למנוחות

בנצי לייזרוביץ No Comments on מצווה להשתתף: אישה ערירית מפרדס כץ תובא למנוחות

מזעזע: המבוגרת הערירית שכבה במקרר של ביה"ח תה"ש ללא אף דורש וללא פרטים מזהים. לאחר שזק"א הוכנס לעניין, נערכו בירורים אך אדם לא הכירה והיא הוגדרה כאלמונית. בזק"א מבקשים מהציבור, מי שיכול שיגיע ויזכה בחסד של אמת

צילום: זק"א
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בליל שבת האחרון בשכונת פרדס כץ בבני ברק. אישה שהלכה לבקר את שכנתה הערירית והמבוגרת, מצאה אותה במיטתה כשהיא חולה במצב קשה, האישה התקשרה למוקד מד"א. צוות רפואי של מד"א פינו את הגברת במצב קשה לביה"ח תל השומר. לאחר שעות של טיפול בביה"ח ופעולות החייאה, הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

המבוגרת הערירית שכבה במקרר של ביה"ח תה"ש ללא אף דורש וללא פרטים מזהים. אמש השכנה יצרה קשר עם מוקד זק"א וביקשה עזרה בשחרור והבאת המנוחה לקבורה.

מיכאל גוטווין מפקד זק"א בגוש דן ורכז המחלקה המשפטית של זק"א פנה לאגף הרווחה של עיריית בני ברק שם טענו שהם לא מכירים את המנוחה, לאחר בדיקה בביה"ח תל השומר התברר שאין להם זיהוי על המנוחה והוגדרה כאלמונית.

מיכאל הגיע לדירה של הערירית וסיפר: "נהיה לי שחור בעיניים, מדובר בחדר קטן ממש מחסן למטה בבנין שם היא הייתה חיה האישה הערירית. כל הבית היה מלא באשפה. חיפשנו בבית עד שמצאנו מסמכים שבזכותם ביה"ח יכלו לעשות את הזיהוי ולשחרר את המנוחה לקבורה. הערב בשעה 18:00 תצא הלוויה ממשרדי בית העלמין ירקון לבית הקברות הירקון שם תובא לקבורה".

מיכאל מוסיף: "אנחנו פונים שוב לכל מי שקורא את השורות האלו, אם אתם מכירים אדם ערירי אשר גר לבדו תדווחו לרשויות הרווחה בעיר, תצטרפו את הפרטים שלהם לקמפיין של זק״א "לא משאירים אותם לבד" בכדי שנוכל לסדר להם מתנדב שישמור עליהם ויצור איתם קשר בכל יום לפני שמוצאים אותם במצב קשה".

מיכאל מבקש כי "מי שיכול להצטרף ללוויה של האישה הערירית שלא התחתנה ולא השאירה מי שיגיד עליה קדיש תבוא עליו ברכה".



0 תגובות