תמיכה בינלאומית: איטליה נתנה אות כבוד למנכ"ל זק"א

בנצי לייזרוביץ No Comments on תמיכה בינלאומית: איטליה נתנה אות כבוד למנכ"ל זק"א

שגריר איטליה בישראל מר סרג'ו ברבנטי יחד עם הנספח המדעי בשגרירות איטליה ד"ר סטפנו ונטורה נועדו אמש עם ראשי ארגון זק"א אשר עוסקים במלאכת הקודש הקשה מאז הטבח הנורא ללא הפסקה. השגריר ביקש באופן אישי להודות למתנדבים בפועלים בשטח ואמר כי: "אנחנו עומדים איתכם יחד בשעה הקשה הזו ומחזקים אתכם על פועלכם החשוב תחת אש תופת, תהיו חזקים"

מנכ"ל זק"א, דובי ויסנשטרן הודה בחום לשגריר החדש של איטליה בישראל מר סרג'ו ברבנטי
צילום: דוברות זק"א
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השגריר החדש של איטליה בישראל מר סרג'ו ברבנטי (Mr. Sergio Barbanti) והנספח המדעי בשגרירות איטליה ד"ר סטפנו ונטורה (Dr. Stefano Ventura) נועדו אמש עם ראשי ארגון זק"א אשר עוסקים במלאכת הקודש הקשה מאז הטבח הנורא ללא הפסקה.

השגריר ביקש באופן אישי להודות למתנדבים בפועלים בשטח ואמר כי, "אנחנו עומדים איתכם יחד בשעה הקשה הזו ומחזקים אתכם על פועלכם החשוב תחת אש תופת. ראיתם מראות קשים מנשוא ואני רוצה לחלוק איתכם את הרגשות שלנו. תהיו חזקים".

מנכ"ל זק"א, דובי ויסנשטרן הודה בחום לשגריר החדש של איטליה בישראל מר סרג'ו ברבנטי והנספח המדעי בשגרירות איטליה ד"ר סטפנו ונטורה ואמר כי, "אני מודה לכם ידידי על עמידתכם האיתנה עמנו בשעה קשה זו. במהלך השבועות האחרונים אני רואה את התמיכה הבינלאומית בעבודה הקשה שלנו ואני מעריך מאוד את ההשתתפות שלכם עמנו בעת צרה. בעזרת השם ננצח את המלחמה הזו. שהשם יברך אתכם".



0 תגובות