סניפי דבי וולף נפתחו מחדש

עפר גדנקן No Comments on סניפי דבי וולף נפתחו מחדש

כל הטיפולים ייתנו את השירות בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתורים ייקבעו ברווחי זמן בכדי למנוע המתנה מיותרת # מכשיר ייחודי עם ראש חד פעמי נשלף היחיד הבטוח והמאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות במניעת זיהום #COVID19 שירות משלוחים של כל תכשירי האיפור והמוצרים עד הבית

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שבועות ארוכים בהם סניפי דבי וולף לא יכלו להעניק את השירות המקצועי והמיטבי לאלפי הלקוחות, אנו שמחים לבשר לכם כי לאור ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, כל סניפי "דבי וולף" נפתחו וניתן לקבוע תור למגוון טיפולים. כמו כן, ניתן לקבל את כל מוצרי האיפור והתכשירים בהזמנה טלפונית עד הבית במס' 0504425144.

על כן, כל מי שנקבע לה תור, חובה לבוא אך ורק עם מסכה ולהקפיד על הכללים. על מנת שלא ליצור התקהלות בסניפים והמתנה מיותרת בסניפים, הוחלט כי התורים ייקבעו במרווחי זמן ועל כל אחת להגיע בשעה שנקבעה לה.

כרשת המרפאות הוותיקה והמנוסה בתחום הסרת השיער בלייזר מזה 30 שנה, גם בתקופה זו, דואגת דבי וולף ללקוחותיה למענה הטוב ביותר מבלי להתפשר על אמצעי הזהירות ועל הוראות משרד הבריאות ומציגה מכשיר חדשני וייחודי באישור משרד הבריאות להסרת שיער עם ראש חד פעמי מתחלף לשימוש בטוח.

טיפולי הסרת השיער ברשת דבי וולף נעשים ע"י מכשירי לייזר מהמתקדמים בעולם, בטכניקה חדשנית של קריוגן ואוויר המקררת את העור במהלך הטיפול ומסייעת לטיפול אפקטיבי במינימום כאב, ובשילוב בלעדי של טכנולוגיות ALEX ו- YAG המאפשר לתת מענה ותוצאות מקסימליות.

טכנולוגיית הסרת השיער ואופי הטיפול מותאמים באופן אישי לכל מטופלת בפגישת ייעוץ עם אשת מקצוע בתחום, בכדי להגיע למקסימום תוצאות עבור כל אחת.

מעבר למחלקת הסרת השיער, רשת דבי וולף מציעה מגוון עצום של טיפולי יופי ואסתטיקה בטכניקות שונות בהתאמה אישית כגון: אפילציה, הזרקות מילוי, טיפולי ג'ט פיל, מזותרפיה, טיפולים באולטרסאונד, טיפולי פנים ומגוון פתרונות לבעיות עור כגון: אקנה, נמשים, פיגמנטציה, קמטים, צלקות, נימים, אדמומיות ועוד. כל הטיפולים מלווים בפיקוח רפואי צמוד ובייעוץ אישי המאפשר לכל אחת למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורה.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות הקליניקות פתוחות ובהן הצוות המקצועי שעומד הכן בכדי להעניק ללקוחות את השירות הבטוח והטוב ביותר כמיטב המסורת של דבי וולף. כמו כן, ניתן להזמין מוצרי קוסמטיקה של מותג הבית ואיפור של החברות המובילות עד הבית בהזמנה טלפונית.

סניפי דבי וולף: ירושלים – עם ועולמו 3 (כנפי נשרים), בני ברק – ר' עקיבא 74 קומה א', מודיעין עילית – מרכז קסם.



0 תגובות