מרגי: "קבוצה קולנית לא נותנת לקיים דיון חשיבה על צרכי הציבור"

    אסתי פלד No Comments on מרגי: "קבוצה קולנית לא נותנת לקיים דיון חשיבה על צרכי הציבור"

    ח"כ יעקב מרגי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' על ההיערכות של משרדי הממשלה והחינוך החרדי לשעתצ חירום והפקת הלקחים. ועל יום הזיכרון ולקיחת חלק בו מצד הציבור החרדי

    צילום: פלאש 90
    13:08
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on "שיר השירים": הרב שלמה רוזנשטיין ונפתלי קמפה מתכוננים לשבת חול המועד | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס למשרד החינוך ומשבר הקורונה, "המדינה לא ערוכה כיאות בכלל לאירועי חירום. כאן התנהלו תוך כדי תנועה גם משרד הבריאות לא היה מוכן כמו שצריך".

    על הלקחים מהמשבר, "אני חושב שמשבר הקורונה יחייב את משרדי הממשלה להכין תוכנית רב מערכתית לשעת חירום, זה צורך קיומי לאור המשבר הנוכחי. אני מקווה שלא נכנס לשאננות לאחר שהמגיפה תעבור מאיתנו".

    מרגי מוסיף, "כמו שאנחנו לא מתייחסים למתי הקורונה וזה עובר לידינו. יש אוכלוסיות שלא קיבלו מענה שלא יודעים להקים קול זעקה. אני לא יודע אם המדינה תוכל להשלים את כל זה אחרי זה".

    מרגי ביקר את ההתנהלות במוסדות החרדיים, "החינוך החרדי תמיד מגיב שבועיים אחרי הכללי, אנחנו מתחילים להתארגן כאילו המציאו אותנו מחדש לצערי הרב. החינוך המיוחד יצטרכו לתת מענים מיוחדים בכדי לחזור למצב של טרום המשבר. אני לא רואה שמישהו נערך לכך. ערכים רק ליום הראשון הקרוב".

    על יום הזיכרון משתף מרגי, "אני אישית יש לי בסביבה של המשפחה יש משפחות שכול' אני גדלתי איתם ורציתי להרגיש כמותם ביום הזה בכאב שלהם. אני מנסה להרגיש את הגעגועים והאבידה שהייתה להם, כי זה מחזק אותי לעם הזה לאחדות שלו והכל אנחנו משלמים בגלל רצוננו לחיות כאן".

     



    0 תגובות