פרסום ראשון: המשבר בהעברת כספי המורים החרדים

מוטי הלפרין No Comments on פרסום ראשון: המשבר בהעברת כספי המורים החרדים

‏פרסום ראשון במהדורה המרכזית: שוב משבר בהעברת הכספים הקואליציוניים למפלגות החרדיות. אנשי יועמ"שית משרד החינוך ואנשי אגף התקציבים באוצר החליטו לחזור בהם מהצעות הפשרה

כיתה • אילוסטרציה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי שחשפנו על עיכוב העברת כספי "אופק חדש" בגובה מאות מיליוני ש"ח על ידי היועצת המשפטית של משרד החינוך, אנשי היועמ"שית במשרד החינוך יחד עם אנשי אגף התקציבים במשרד האוצר החלו להביא אתמול הצעת פשרה בנושא, על העברת חלק מהכספים.

במפלגות החרדיות יחד עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התנגדו אמנם לאותן הצעות הפשרה אך הסכימו להתחיל ולדון בהן, במטרה לנסות ולפתור את המשבר. השר במשרד החינוך, חיים ביטון, אף התראיין על כך אצלנו במהדורה המרכזית ב'קול חי' והיה נשמע אופטימי בנוגע לכספים. זאת גם הסיבה לכך שאמש, יו"ר הכנסת לא נעל את המליאה אלא הודיע על 'הפסקה' בתום יום הדיונים בכנסת – כדי שיוכלו לפתוח את המליאה במהירות במידה והמשבר ייפתר ותקציב המדינה לשנת 2024 יונח מחדש.

אלא שהבוקר, בצורה מפתיעה, אנשי יועמ"שית משרד החינוך ואנשי אגף התקציבים באוצר החליטו לחזור בהם מהצעות הפשרה ולהתעקש שהכספים לא יעברו עד לפסיקות בית המשפט העליון בעתירות נגד הכספים הקואליציוניים. בכירי הקואליציה מנגד לא יאפשרו לקדם את תקציב המדינה עד לביטול נושא הכספים הקואליציוניים, כך שהיום מליאת הכנסת נסגרה כאשר הנחת התקציב תידחה בלפחות ארבעה ימים, עד ליום שני הקרוב.



0 תגובות