"אמרתי לרופא שהיא עם חום גבוה והוא ענה: סיימתי את המשמרת"

    אסתי פלד 2 Comment on "אמרתי לרופא שהיא עם חום גבוה והוא ענה: סיימתי את המשמרת"

    בשיחה מיוחדת וכאובה ל'מהדורה המרכזית' מתאר אליהו ביטון, אב הילדה בת ה-11 שמונשמת במצב קשה, את האירועים הדרמטיים בתוך מלון כינר והמסר להורים

    צילום: צילומסך כאן
    18:04
    20.05.24
    נתנאל לאופר No Comments on ח"כ סעדה נגד בית הדין בהאג: "עלילת דם אנטישמית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אליהו ביטון, אביה של הילדה בת ה-11 שחלתה בקורונה ונמצאת במצב קשה ומונשמת בבית החולים רמב"ם, בשיחה מרגשת ל'מהדורה המרכזית' סיפר על מצבה של ביתו, "כרגע אין שינוי מאתמול להיום. דיברתי עם הרופאים ברמב"ם והסבירו לי במפורט את מצבה. למעשה אין שינוי, המצב יציב מורדמת ומונשמת. הם מקווים שנצא מזה בעזה"י".

    האב מבהיר בשיחה כי "הדס שלנו בריאה לחלוטין היא לא לוקחת תרופות, קיבלה חיסונים והיא רגילה לגמרי. אנחנו עדיין המומים מאוד מכל האירוע".

    האב אליהו מספר כי המשפחה התפנתה לכינר בגלל שארבעה מבני המשפחה חלו, "אנחנו היינו המלון כינר אני ואשתי הדס ועוד ילד. אני כבר עם פעמיים שלילי ונשארתי כי כל המשפחה שם. עשינו בדיקות בבית ויצאנו חיוביים אני ואשתי ועוד שתי ילדים".

    במהלך השיחה חושף אליהו כי על אף פניות למספר רופאים לא פינו את ביתו בזמן למלונית, "אחד מהקופה אמר שצריך להתפנות והביא לי הפנייה ואכן ביקשתי להתפנות דרך החמ"ל. מה שקרה היה רופא מקצועי של קורונה והוא שאל שאלות והוא הבין שלא צריך לפנות" מספר אליהו בכאב ומוסיף, "למחרת בא רופא לכינר ואמרתי לו שיש לי ילדה חולה עם חום גבוה, והוא אמר לי 'סיימתי את המשמרת'.

    אליהו מוסיף ומספר על השיחה המזעזעת עם הרופא, "הפצרתי בו והוספתי כי היא עם 40 מעלות חום והיא לא אוכלת, בתגובה הוא ענה לי, אני סיימתי את המשמרת, תזמין אמבולנס. ואני הייתי בהלם מוחלט".

    ילדה שרק אחרי 3 שבועות מעת המחלה היה לה חום, אומר האב ומהבהיר כי אסור לפספס אם יש לילד חום לא לוותר. האב מבקש להיזהר, "צריך זהירות על הילדים ולא לזלזל. מי שלא יכול לשמור שיילך למלונית". האב הודה למנהלי המלון והצבא, "אני רוצה לומר לכינר על השירות המצויין וגם לפיקוד העורף".

    בסיום השיחה ביקש האב מהציבור: "אני מתחנן לכל עם ישראל שיתפללו, אנחנו עכשיו בספירת העומר להרבות אהבה ואחווה, ואם מישהו יוותר לחברו שיגיד שזה לרפואת הדס בת אורה לרפו"ש ואני יהיה אסיר תודה לו. אני מודה לבורא עולם במצבים האלה אנחנו מרגישים בקודש פנימה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ברוך ה הילדה נושמת בכוחות עצמה