חברי המועצות לחכי"ם החרדים: "דרשו במו"מ חקיקה להחזר הוצאות לחברי עיריות"

אבי יעקב 1 Comment on חברי המועצות לחכי"ם החרדים: "דרשו במו"מ חקיקה להחזר הוצאות לחברי עיריות"

במכתב ששלחו לחברי הכנסת החרדים, דורשים נציגי פורום חברי המועצות החרדים להכניס להסכם הקואליציוני חקיקה בנוגע לתגמול/החזר הוצאות לחברי עיריות ומועצות נבחרות "על מנת שנוכל להמשיך ולשרת את קהל הבוחרים"

חברי הכנסת החרדים במליאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נציגי פורום חברי המועצות החרדים פנו היום במכתב לראשי המפלגות החרדיות בדרישה להכניס להסכם הקואליציוני חקיקה בנוגע לתגמול/החזר הוצאות לחברי עיריות ומועצות נבחרות.

במכתבם, כתבו חברי הפורום: "קיבלתם את אמון הבוחר בהתאם להוראתם של גדולי ישראל די בכל אתר ואתר. בימים אלו כאשר הנכם עומדים לסגור את ההסכם הקואליציוני, נבקשכם שוב – נצלו ההזדמנות לדרישה בתוכו, והסכמת חברי סיעות הקואליציה אודות העברת חוק בעניין תגמול /החזר הוצאות לחברי עיריות או מועצות נבחרות".

"נבקש להבהיר", ציינו חברי המועצות "בקשתנו על מנת שנוכל להמשיך ולשרת את קהל הבוחרים – המגזר החרדי בכל הארץ בתוך עמך בית ישראל – לזכות לגמול או החזר העלויות וההוצאות בלבד. הוצאות המוכרחות מתוקף התפקיד. מיותר לציין, כי תפקידם של הנציגים דווקא בתקופה הקשה בו אנו שוהים כעת, מוכיח את הצורך, את פעילותם, ואת חשיבותם. נודה לכם לקביעת פגישה מיידית בנושא, עם החתומים מטה".

על המכתב חתומים נציגי הפורום: הרב ישראל סילברסטין, הרב שמואל אזימוב, הרב פנחס גרוס והרב צבי אסולין "בשם למעלה ממאה חברי עיריות בכל רחבי הארץ".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יו"ר דגל התורה החדש בבית שמש סילברסטין איש עשייה שכל הזמן עושה ועושה למען הציבור אשרינו שזכינו לכזה נציג מדהים