הגרח"מ וואזנר: המסייעים יזכו שלא להיות עניים

    עפר גדנקן No Comments on הגרח"מ וואזנר: המסייעים יזכו שלא להיות עניים
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביקור מיוחד קיים יו"ר ארגון 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר אצל ראש ישיבת חכמי לובלין וגאב"ד זכרון הגרח"מ וואזנר והתברך על פועלו למען חולי מחלות הריאה והעור בישראל.

    יו"ר הארגון הרב ראובן סקלר סקר בפני הרב וואזנר את הפעילות הענפה של 'חיים לילד' במגוון הפעילויות הנעשות למען חולי מחלת סיסטיק פיברוזיס כמו גם חולי מחלות אסטמת העור.

    הרב ראובן סקלר הציג את פעילות הארגון והמהפכה שחולל הארגון עם הקמת מלונית 'רגעים קסומים' בים המלח.

    מלונית 'רגעים קסומים' הוקמה בידי ארגון 'חיים לילד' ומתופעלת על ידה. במלונית מתארחים במשך ימות השנה חולי מחלות הריאה כמו גם חולי מחלות אסטמת עור, שהסגולות הבריאותיות של ים המלח, עושות פלאים לבריאותם. המלונית מתאפיינת בחדרים מרווחים לצד מטבחונים אישיים ומאווירה חרדית למהדרין. האירוח מתבצע תמורת סכום סמלי המשקף את עלויות התפעול.

    יו"ר 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר ציין בפני גאב"ד זכרון מאיר כי מאז פתיחת מלונית רגעים קסומים זכו חולים רבים ובני משפחותיהם להתארח בו וליהנות מהיתרונות הרבים של ים המלח מבלי להתפשר על ההלכה היהודית, כאשר עד הקמת המלונית לא היה פתרון לאדם השומר תורה ומצוות, וכיום גם אדם שומר תורה ומצוות המקפיד על קלה כבחמורה יכול ליהנות מסגולות ים המלח באירוח תורני כשר למהדרין.

    הרב סקלר הוסיף וסיפר על פעילות מחנה הבריאות השנתי שמקיים הארגון בשוויץ לשם מוטסים עשרות חולי סיסטיק פיברוזיס יחד עם מתנדבי הארגון ואנשי צוות רפואי – ממנו חוזרים החולים בכוחות מחודשים לאחר פעילות בריאות חוויתית תחת אוויר ההרים הנחוץ כ"כ לבריאותם.

    במהלך השיחה ציין הרב סקלר את העידוד הרב ששאב עוד בעת שביקר אצל הגרח"מ בעת שבתו בלונדון אז גם זכה לקבל ממנו מכתב הסכמה נפלא.

    הגאב"ד התבטא כי על המסייעים והעוסקים לדבר המצווה החשובה יזכו "שלא יהיו עניים" והוסיף כי "הפעילות המבורכת והחשובה שלכם היא מן המפורסמות וידועות לכל".

     



    0 תגובות