גפני: "יש משהו נסתר בין נתניהו לליברמן"

    ישראל רובין 1 Comment on גפני: "יש משהו נסתר בין נתניהו לליברמן"

    ח"כ משה גפני ב'פיפוליטיקה': "ממשלת מיעוט תחזיק שבועיים" | על החוק למניעת כהונת נתניהו: "זה יהיה חרב פיפיות" | "יש משהו בין ליברמן לנתניהו"

    ח"כ משה גפני צילום: פלאש 90
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שוחח הערב (חמישי) עם יעקב ריבלין ואבי בלום בתכנית 'פילפוליטיקה'. גפני התייחס לאפשרות של הקמת ממשלת מיעוט בראשות גנץ ובתמיכת הרשימה המשותפת ואמר: "קואליציה של כחול לבן – ליברמן והרשימה המשותפת, אם תקום, תחזיק מעמד שבועיים ימים. לא יותר".

    גפני התייחס גם ליחסים בין ראש הממשלה נתניהו ויו"ר ישראל ביתנו ליברמן: "להערכתי יש משהו בין שני האישים הללו, ביבי ואיווט, אנחנו לא יודעים מה זה, רה"מ נתניהו כנראה יודע משהו והוא רמז על זה אתמול (כשאמר שלא ליברמן מחליט אלא מישהו מושך לו בחוטים), זה חסר היגיון לחלוטין ולא היה דבר כזה מאז קום המדינה".

    עוד הוסיף גפני: "מוקדם עדיין לדבר על זה, ובכלל לא בטוח שאנחנו הולכים לשם, אבל אם וכאשר נלך לאופוזיציה זה עלול להיות 'חרב פיפיות', אנחנו נאבק ונילחם יום יום והוכחנו בקדנציה הקודמת שאנחנו יודעים לעשות את זה".

    "אני ממליץ לגנץ לעשות חשבון טוב מי ומי ההולכים" מזהיר גפני "הסיפור מורכב ומסובך מידי, הוא עוד עלול למצוא את עצמו יום אחד עם הלשון בחוץ, כשמישהו מבין השותפים מהשותפות העלובה הזאת ינטוש אותו בתחילת הדרך".

    "ליברמן כבר לא יהיה אף פעם גורם מרכזי בכל ממשלה עתידית, כיוון שהוא איש חסר אחריות וכולם יודעים שהוא יכול לפרוש בכל רגע נתון, תלוי איך הוא קם בבוקר".

    גפני התייחס גם לתוצאות הבחירות והביע קורת רוח ממספר הקולות שקיבלה מפלגתו: "אני מאד שמח על תוצאות הבחירות אצלינו. 'יהדות התורה' גדלה במהלך השנים האחרונות ב65 אלף קולות, ואנחנו כל הזמן במגמת עליה, גם בבחירות השבוע, מה עוד שראינו שהצטרפו אלינו ציבורים נוספים מהאוכלוסיה הישראלית, מה שלא היה בעבר".

    "הפכנו להיות מפלגה שכבוד להצביע לה, לא רק חרדים, אלא גם ציבור מסורתי, דתיים ושאינם דתיים, מרכז ופריפריה. אני רגע אחד אחבוש את כובע הפרשן ואומר כך: יש ל'יהדות התורה' עליה מתמדת במספר הקולות, ואני שמח על כך מאוד".



    1 תגובות

    מיין תגובות