נתניהו: "קיבלתי הצעה שהייתה מבעירה את המזה"ת והייתי מנצח בבחירות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "קיבלתי הצעה שהייתה מבעירה את המזה"ת והייתי מנצח בבחירות"

    ראש הממשלה שיגר מסר חריף לבני גנץ בישיבת ראשי סיעות המלחנה הלאומי, לאור המהלך האנטי הדמוקרטי שמוביל: "חבריי ואני ומיליוני אזרחים שתמכו בנו לא ניתן לזה לקרות" הבהיר נתניהו והוסיף, "גנץ הפסדת בבחירות. אתה רק מגביר את השסע והפילוג בעם"

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu speaks at a Conference of Heads of Local Authorities, Kiryat Anavim, near Jerusalem on February 26, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ?????? ??? ?????? ??????? ???? ?????? ??????? צילום: פלאש 90
    21:38
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on "המצרים כנראה חוששים ממה שנגלה במנהרות ציר פילדלפי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש המפלגה הגדולה ביותר בישראל, כינס את רק ראשי המחנה הלאומי, יו"ר ש"ס אריה דרעי, יו"ר ימינה נפתלי בנט, ויו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן ומשה גפני. בנאומו חשף נתניהו, "קיבלתי ערב הבחירות הצעה שלא אפרט שהייתה מבעירה את כל המזרח התיכון והייתה מביאה לי את הבחירות" נתניהו המשיף וסיפר "לא הלכתי על זה. אני קורא גם לגנץ לא ללכת על זה" אמר ראה"מ וסתם את דבריו.

    ראש הממשלה פתח במהלך המביש שמובילים בכחול לבן ואמר: "המהלך שמוביל גנץ בשעות האחרונות חותר תחת יסודות הדמוקרטיה ותחת רצון הבוחר". נתניהו הבהיר, "חזרנו והתרענו בבחירות שגנץ חובר לתומכי הטרור ברשימה המשוללת בניסיון לבטל את רצון הציבור".

    ראש הממשלה הוסיף: "ההכרעה של העם ברורה. המחנה הציוני לאומי כולל 58 מנדטים. המחנה הציוני שמאלני כולל 47 מנדטים. הרשימה המשותפת שתוקפת את חיילינו ומתנגדת למדינת ישראל לא במשוואה הזאת" הבהיר ראש הממשלה.

    "זאת הכרעת העם. זה מה שהעם החליט. צריך להגיד את האמת. הציבור נתן לי יותר קולות מלכל מועמד אחר בבחירות לכנסת מתולדות המדינה" אמר נתניהו.

    נתניהו התייחס לניצחון האישי ואמר: "הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר בנוקאאוט. גנץ אמר שמי שיקבל מנדט אחד יותר הוא זה שירכיב את הממשלה. קיבלנו יותר. גנץ אמר שלא ישען על הרשימה המשותפת ועכשיו הוא נשען עליה בכל דבר. גנץ הפסיד ועכשיו הוא מנסה לגנוב את הבחירות" הזהיר ראש הממשלה.

    ראה"מ הבהיר בחריפות: "חבריי ואני ומיליוני אזרחים שתמכו בנו לא ניתן לזה לקרות. גנץ הפסדת בבחירות. אתה רק מגביר את השסע והפילוג בעם. יש לנו אתגרים והזדמנויות ולכן צריך לכבד את הכרעת העם. נעמוד ביחד מול הניסיון הפסול הזה".

     



    0 תגובות