נגיף הקורונה; במשרד הבריאות נערכים לתוכנית ב'

    צבי טסלר 1 Comment on נגיף הקורונה; במשרד הבריאות נערכים לתוכנית ב'

    במשרד הבריאות נערכים לתוכנית ב' בניסיון להשתלט על נגיף הקורונה המתפשט. התוכנית תכלול סגר על איזורים עם פוטנציאל הדבקה גבוה, סגירת בתי ספר, הסבת מחלקות בבתי החולים ועוד | ראה"מ ושר הבריאות יקיימו היום דיון ולאחר מכן ימסרו הצהרות לתקשורת במסיבת עיתונאים שתתקיים במשרד הבריאות

    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה יקיים היום (רביעי) בשעה 15:00 דיון בראשותו בנושא המשך היערכות לנגיף הקורונה, בהשתתפות שר הבריאות, מנכ"לי משרדים ומנכ"ל מד"א, במשרד הבריאות בירושלים.

    בתום הדיון תתקיים במשרד הבריאות מסיבת עיתונאים בנושא הנגיף. ראש הממשלה ושר הבריאות ימסרו הצהרות לתקשורת בפתח מסיבת העיתונאים.

    בתוך כך, ב'גלצ' דווח כי משרד הבריאות מכין תוכנית חירום ל"שלב הבא" של התפרצות קורונה בישראל. במסגרת התוכנית הרחבה: סגר על איזורים עם פוטנציאל הדבקה גבוה, סגירת בתי ספר באופן יזום, הסבת מחלקות ייעודיות בכלל בתי החולים לטיפול בחולי קורונה.

    כמו כן, קופות החולים יתפעלו "מרפאות קורונה" בקהילה. יקומו מתחמי אישפוז המוניים במידת הצורך – וחולים במצב קל יאושפזו בביתם (מתוך הנחה שבתי החולים לא יוכלו להכיל את כולם). כמו כן יוטלו מגבלות על ביקורים חיצוניים בבתי אבות כיוון שנחשבים לאוכלוסייה רגישה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד למשרד הבריאות.
      בברכת והסירותי מחלה מקרבך. אמן.