בשורה לתושבי 'אחיסמך': תחנות עצירה חדשות וקווי תחב"צ נוספים

ישראל רובין No Comments on בשורה לתושבי 'אחיסמך': תחנות עצירה חדשות וקווי תחב"צ נוספים

בשורה נוספת לתושבי 'אחיסמך': בפעילות ח"כ יעקב אשר מול משרד התחבורה, 'נתיבי ישראל' ו'קווים' – יוספו תחנות עצירה וקווי תח"צ נוספים לרווחת תושבי השכונה

תמונת אילוסטרציה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כהמשך לפעילותו הרציפה של ח"כ אשר להסדרת התח"צ לשכונה החרדית המתפתחת 'אחיסמך' בפאתי העיר לוד, הוא פנה אל משרד התחבורה, 'נתיבי ישראל' וחברת 'קווים', בדרישה להכשיר לשימוש באופן מיידי את התחנות שהוקמו ע"י נתיבי ישראל ומע"צ המוצבות בכביש 40 בסמוך לשכונת אחיסמך ובכך יתאפשר לאפשר תחנות עצירה לקווים הרבים הנוסעים בציר הכביש הסמוך לשכונה. ולהנגיש עבורם את שירות התח"צ אל הערים הגדולות ובחזרה.

בפנייתו למנכ"ל חברת נתיבי ישראל לפני מספר שבועות, ציין ח"כ אשר: ‏"בצומת אחיסמך לוד על ציר כביש 40 , ניצבות 2 תחנות אוטובוס, משני עברי הכביש, של חברת נתיבי ישראל. אודה לקבלת העתקי אישורי המפע"ת לתחנות אלו לצורך השימוש בהן כמקומות עצירה מוסדרים כדי לקדם את הנגשת התח"צ לשכונת אחיסמך".

עוד הדגיש: "אציין את דחיפות הבקשה, שכן לאחרונה התאכלסו בשכונה משפחות רבות, שהתחבורה הציבורית הינה אמצעי התחבורה היחיד שלהם מהשכונה לרחבי הארץ, ובכל יום שנקדם את מערך התח"צ לשכונה, נקל במאוד על משפחות אלו".

בימים האחרונים התקבלה תשובת מנכ"ל 'נתיבי ישראל' כי בימים הקרובים צפוי להיבנות פרויקט נתיב כניסה נוסף לשכונת אחיסמך באופן שיתן מענה מיידי לתושבי השכונה ובנוסף התקבלו כל האישורים לייעוד תחנות לשימוש הציבור לצורך העלאת והורדת נוסעים בסמוך לשכונת אחיסמך.

יוזכר, כי עם קבלת האישורים הנדרשים, התחייבה חברת 'קווים' להתחיל להשתמש בתחנות אלו בקווי הנסיעה בסמוך לאחיסמך כשבשלב הראשון החל מיום שישי י' באדר קו 251 שמחבר בין העיר אלעד לרחובות ואשדוד יעצור גם בתחנות אלו ב'צומת אחיסמך', הוספת התחנות תאפשר לתושבי שכונת גני איילון לנסוע לערים רחובות ואשדוד וכן לעיר אלעד.

יצוין, כי החיבור לעיר אלעד הוא בנוסף לקו 174 שכבר פועל בתוך השכונה ומעתה נוספו גם לו תחנות עם פריסה רחבה בתוך שכונת גני איילון.

לפי המתוכנן בס"ד יקבעו בתקופה הקרובה תחנות עצירה לקווים נוספים. ח"כ אשר הביע סיפוק על ההישג וציין כי זהו צעד נוסף בהצלחה לסייע לתושבי שכונת אחיסמך הנאלצים להתמודד בהקרבה עם אתגרי התחבורה והנגישות לשכונה, וכי הוא ממשיך לפעול בשיתוף של גלל הגורמים המקצועיים לקבוע תחנות עצירה לאוטובוסים של חברות תח"צ נוספות בכביש ובצומת הסמוכים לשכונה.



0 תגובות