נתניהו: "מי שינסה לתקוף אותנו – יספוג מכה מוחצת ביותר"

    איתי גדסי 3 Comment on נתניהו: "מי שינסה לתקוף אותנו – יספוג מכה מוחצת ביותר"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים בפורום קהלת בנושא הצהרת פומפאו ואמר: "אנו עומדים איתן מול מבקשי נפשנו. אנחנו עומדים בנחישות ובעוצמה. מי שינסה לתקוף אותנו – יספוג מכה מוחצת ביותר"

    נתניהו צילום: פלאש 90
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ושגריר ארה"ב בישראל דוד פרידמן השתתפו הבוקר בכנס פורום 'קהלת' ו'שילה' בנושא הצהרת מזכיר המדינה האמריקני פומפאו בדבר חוקיות ההתיישבות ביהודה ושומרון, במרכז מורשת מנחם בגין בירושלים.

    ראש הממשלה נתניהו נשא דברים בכנס ואמר: "קאסם סולימאני היה אחראי למותם של אינספור אנשים חפים מפשע. הוא הביא לערעור היציבות במדינות רבות. במשך עשרות שנים, הוא זרע פחד, אומללות ויגון והוא תכנן לבצע דברים גרועים פי כמה".

    "אני מברך את הנשיא טראמפ על שפעל במהירות, באומץ לב ובנחישות נגד אותו ארכי-טרוריסט, שהיה האדריכל והמנוע מאחורי קמפיין הטבח והטרור של איראן ברחבי המזרח התיכון והעולם. את מה שאני אומר כאן בגלוי ואת מה שאמרתי בימים האחרונים חושבים מנהיגים רבים במזרח התיכון. חשוב מאוד לומר שישראל ניצבת לחלוטין לצדה של ארה"ב. ושוב אני מבקש לומר את מה שאמרתי פעמים רבות, ואני חוזר על כך היום – וזה חשוב במיוחד היום: לאמריקה אין ידידה טובה יותר מישראל ולישראל אין ידידה טובה יותר מארה"ב של אמריקה".

    ראש הממשלה הוסיף: "במזרח התיכון של היום אין יום שדומה למשנהו. הטלטלה האזורית נמשכת. המאבק בין הקיצונים למתונים מוסיף להתנהל במלוא עוזו. מצד אחד האיסלאם הרדיקלי בהובלת איראן, שמבקשת ללפות חלקים גדולים מן המרחב באמצעות טרור רצחני, וללפות אותנו, לחנוק אותנו ולחסל אותנו, כי הם מבינים שהכוח החזק ביותר של תרבות המערב מצוי פה, במדינת ישראל. הם מבינים את זה מצוין".

    "מצד שני המחנה הפרגמטי שמאוים על ידי קנאי האיסלאם – מחנה שמבין היטב את משמעות המערכה למען הקיום, למען החיים, למען העתיד. מדינת ישראל היא העוגן היציב במים הגועשים הללו. האתגרים שאיתם אנחנו מתמודדים אינם פוחתים, מבחינות רבות – להיפך. אבל אנו עומדים איתן מול מבקשי נפשנו. אנחנו עומדים בנחישות ובעוצמה. מי שינסה לתקוף אותנו – יספוג מכה מוחצת ביותר".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      חי חי חי..
      אהבתי את הניפנוף עם האצבע 🙂

    2. 2

      אין על נתניהו. לא היה ולא יהיה. נותן את נפשו יומם ולילה למדינת ישראל לקיומה וביטחונה. היחסים עם ארה"ב מעולם לא היו כה טובים. ראש ממשלה כזה זה נכס. ומי שלא מבין זאת – חבל.

      1. אמרת את זה גם בתקופת אובמה?
        ועל טיב היחסים עם גרמניה שמעת לאחרונה?
        ועם צרפת?
        ועם שאר מדינות אירופה??