ח"כ בן צור: "הראש"ל התריע מפני הסכנה הרוחנית האורבת למדינה"

איתי גדסי No Comments on ח"כ בן צור: "הראש"ל התריע מפני הסכנה הרוחנית האורבת למדינה"

ח"כ יואב בן צור מסביר את עמדתו של מרן הראש"ל על עליית הגויים מרוסיה מכוח "חוק בשבות" וסעיף הנכד: "אני קורא לליברמן להפסיק ולהכליל את כל ציבור העולים כשמדברים על נושאי גיור ולהפסיק לעשות להם עוול"

יואב בן צור צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור תוקף את ההסתה מצד ישראל ביתנו על דברי קודשו של מרן הראשון לציון הרב יצחק יוסף וכותב: "מגוחך לראות איך גורמים פוליטיים לוקחים אמירה הלכתית בנושאי גיור ומכלילים בה את כל ציבור העולים מרוסיה".

לדבריו, "הראשון לציון נגע בבעיה מהותית של "סעיף הנכד" בחוק השבות, דבר שמאפשר לגויים לעלות לארץ מכח החוק ולקבל את סל ההטבות המלא".

בן צור הסביר כי "כמנהיג רוחני על הראשון לציון להמשיך ולהתריע בשער מפני הסכנות הרוחניות שאורבות לפתחה של המדינה".

בן צור הבהיר לאור ההסתה בתקשורת כי "ציבור העולים מחבר העמים הוא ציבור יקר שתורם רבות למדינה, בשנות התשעים בתקופת העלייה הגדולה יו"ר התנועה הרב אריה דרעי הפעיל מצב חירום בנושאי תכנון ובניה יחד עם שר השיכון דאז על מנת לאפשר קליטה מהירה ונוחה של מאות אלפי עולים מחבר העמים".

בסיום דבריו כותב בן צור "לא ניתן להאשים אותנו בגזענות או אפליה, אני קורא לליברמן להפסיק ולהכליל את כל ציבור העולים כשמדברים על נושאי גיור ולהפסיק לעשות להם עוול ולגרור אותם לשיח של שנאה בשביל רווח פוליטי".



0 תגובות