פייגלין: ע"פ הסטנדרטים שהעמידו לנתניהו 6 ר"מ היו צריכים לסיים בכלא

    איתי גדסי No Comments on פייגלין: ע"פ הסטנדרטים שהעמידו לנתניהו 6 ר"מ היו צריכים לסיים בכלא

    משה פייגלין שחבר לליכוד בבחירות האחרונות, תוקף בחריפות את החלטת היועמ"ש ומזהיר מפני איבוד החירות במדינה, לידי פקידים רבי עוצמה, "אם הם יצליחו להדיח את נבחר הרוב היהודי ולתפוס את השלטון באמצעות בובה כזו או אחרת, כולנו נשכח מהחירות שלנו"

    צילום: פלאש 90
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת הגשת כתבי האישום כנגד ראש הממשלה: בימין לא מקבלים את האשמות המופרכות בהם נאשם ראש הממשלה בעבירות תקדימיות שמעולם לא הואשם בהם אדם. משה פייגלין שהצטרף לליכוד בבחירות האחרונות תוקף בחריפות את התנהלות מערכת המשפט והמשטרה, "על פי הסטנדרטים החדשים שנוצרו עבור נתניהו, צריך היה להאשים, להדיח, להרשיע ולכלוא אותם".

    פייגלין מונה אותם, "ששה מתוך אחד עשר ראשי ממשלה מכהנים לפניו – ואלו הם: לוי אשכול. יצחק רבין. שמעון פרס. אהוד ברק. אריאל שרון. אהוד אולמרט (עוד בכהונתו)".

    פייגלין גם מותח ביקורת על ראש הממשלה, שלא גדע את ההשתוללות של הפקידים ולקיחת סמכויות שאין להם, "האשם המרכזי בפוטש' שמבצעת "כנופיית שלטון החוק" (כפי שהגדיר אותם הנשיא ריבלין) בנבחר העם, הוא נתניהו עצמו שנתן לנגע להמשיך ולגדול ואיפשר לכנופיה – למשל – למנות את פרקליט המדינה במקום הממשלה הנבחרת".

    "אבל עכשיו זה כבר לא על נתניהו, זה על חירות האדם והאזרח בישראל", אמר פייגלין.

    פייגלין מסביר כי אנו במצב חירום כעת, "אם הם יצליחו – וכרגע כך זה נראה – להדיח את נבחר הרוב היהודי ולתפוס את השלטון באמצעות בובה כזו או אחרת, כולנו נשכח מהחירות שלנו".

    פייגלין קורא לאחדות בימין לקראת ההפיכה הקרובה, כפי שהגדיר זאת ראש הממשלה, "כל המחנה הלאומי חייב לרוץ ברשימה משותפת כדי לשמור על דבר אחד -החירות. ואם לא – מומלץ מאוד להצטייד אז שוב בפנקס האדום".



    0 תגובות