ראש ישיבת סלונים: האקדמיה מפסידה את האמונה הטהורה

    אריאל שרפר 2 Comment on ראש ישיבת סלונים: האקדמיה מפסידה את האמונה הטהורה
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהלי סמינרים ברחבי הארץ השתתפו בכינוס חירום שעיקרו אזהרה מפני סכנות האקדמיה שנערך אמש בבני ברק במעמד מרן הרב קנייבסקי ומרן האדמו"ר מויז'ניץ'.

    בכינוס נשא דברים ראש ישיבת סלונים הגאון הרב משה ברזובסקי בנו של מרן האדמו"ר מסלונים- שהובאו הבוקר לראשונה בתכנית מדברים אקטואליה עם בצלאל קאהן ודוד חכם- שהוקדשה ברובה לנושא כינוס החירום החינוכי:

    אחת ההחלטות העיקריות בכינוס החירום של החינוך התורני קבעה כי

    במוסדות הלימוד האקדמאיים קיימות סכנות רבות בתכני הלימודים ובמרצים שיש להם השפעה רעה ומהווים סתירה גמורה לדרך ישראל סבא ובשל כך שבו גדולי התורה והזהירו כי בנות ונשות ישראל לא תלמדנה במוסדות אקדמאיים או במוסדות המסונפים לאקדמיה

    ובכלל זה שלוחות או מוסדות המכנים את עצמם סמינרים ומעניקים תארים אקדמאיים.

    מרן הרב שטיינמן הדגיש במכתב שנשלח במיוחד למשתתפי הכינוס שהמקום היחידי שאפשר וראוי לחנך בו בנות ישראל הוא במסגרות בית יעקב בלבד.

     

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      האם אינכם חושבים שמישהו חייב ליצור מוצרים כדי שנוכל לחיות ולהתקיים. כגון מ זון לכל העולם. טכנולוגיה מתקדמת.האם אתם רוצים להשאר מאחור. רוצים ל חי זוג לתקופת האבן? כדי לחיות בעולם של היום חייבים ללמוד ולהתקדם. ואתם חייבים להיות חלק מזה. מדוע שרק אחרים יעשו זאת עבורכם.

    2. 1

      צר לי באמת לראות את הדור אבל לדשעתי מנהלי הסמינרים אשמים במצב עשרות אלפי נשים בוגרות סמינרים מרוויחות בממוצע 3000 ש"ח מזה משפחת אברך לא יכולה להתקיים והמצב שנשים הולכות לאקדמיה היא צעד מתבקש לנוכח העובדה הזאת אי אפשר להתעמר בפרנסה של יהודי זה המצב וזהו שיקימו אקדמיה חרדית במקום לבכות על המצב העניין לעשות לא לבכות על מה שכבר בלתי הפיך