נתפס עם 300 בקבוקי ויסקי וטען "זה לבר מצווה של הבן"

    דוד קורצוייל No Comments on נתפס עם 300 בקבוקי ויסקי וטען "זה לבר מצווה של הבן"
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כ-300 בקבוקי ויסקי יוקרתיים ומוצרי מזון בכמות מסחרית, שלא שולם בגינם מע"מ נתפסו ביציאה הצפונית מאילת ברשותו של תושב פתח תקווה. בתחילת חקירתו טען: "הסחורה מיועדת לאירוע בר המצווה הקרב של בני".

    בתחילת השבוע, ערך משרד מכס ומע"מ אילת פעילויות אכיפה לאיתור מבריחי סחורות מאילת צפונה תוך התחמקות מתשלום מע"מ. כידוע, הוצאת טובין מאזור אילת מבלי ששולמו המסים או הוחזרו ההטבות כנדרש בחוק אס"ח מהווה עבירה על החוק. כאמור, במהלך הפעילות נעצר לבדיקה ע"י עובדי יחידת הסמים של המכס ויחידת אזור סחר חופשי, תושב פתח תקווה, דמות מוכרת באילת העוסק במכירת מוצרים לסיטונאים.

    עובדי המכס נדהמו לגלות ברכב המסחרי כ-300 בקבוקי ויסקי יוקרתיים ובקבוקי וודקה וכן מוצרי מזון יבשים בכמות מסחרית כגון: קופסאות שימורים, דגני בוקר וכיו"ב, בשווי של כ-30,000 ש"ח, שלא שולם מע"מ בסך של כ-5,100 ש"ח. החשוד טען בתחילת חקירתו כי הסחורה מיועדת לאירוע בר המצווה של בנו ומאוחר יותר הודה: "עשיתי טעות", לדבריו הוא רצה לחסוך בעלויות והעדיף לרכוש את הסחורה במחיר מופחת באילת. חוקרי המכס ממשיכים בחקירה ועתידים לבדוק חשד לאירועים דומים בביקוריו הקודמים באילת. לעת עתה, הסחורה והרכב של החשוד נתפסו עד לקבלת החלטה.



    0 תגובות