קרית מוצקין • "נקעה נפשו של הרב מהמשך ההתעמרות בו מצד ראש העיר צורי"

    ארי וידר 1 Comment on קרית מוצקין • "נקעה נפשו של הרב מהמשך ההתעמרות בו מצד ראש העיר צורי"
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחמה בין ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי לרב העיר הרב מאיר דוד דרוקמן נמשכת: לאחר סאגת המקווה, טוענים כעת מקורבי הרב הראשי לקרית מוצקין כי העירייה מתנכלת לבית הכנסת חב"ד בו מתפלל רב העיר.

    באחרונה מסרו נציגי העירייה מכתב לאנשי בית הכנסת חב"ד המצוי במקלט ציבורי ובו התריעו כי יש להפסיק את השימוש במקלט לצורכי בית כנסת.

    במכתב, טענה העירייה כי במהלך ביקורת שנערכה, נמצא כי מנעול המקלט הוחלף וכי המקלט אינו מתוחזק כראוי.

    בתגובה שיגר הרב מאיר דוד דרוקמן מכתב לראש העיר באמצעות עורך דינו בו כתב בין היתר: "נדמה כי אין זו יד המקרה שעיריית קרית מוצקין ביקשה לעשות בדק בית בבית הכנסת בו מתפלל מרשי בקביעות עם חבר מאמיניו. עניין זה כשלעצמו מהווה נדבך נוסף במסע הרדיפה אותו סופג מרשי חדשות לבקרים מהעירייה ומהעומד בראשה".

    עורך הדין אף טען כי המקום מתוחזק בצורה מופתית. "בשולי מכתבי זה, יציין הח"מ כי הגיעה השעה שמר צורי ייטול קורה מבין עיניו ויחדול מעיסוקו בהשמצת רב עיר בישראל, רב אשר שמו הולך לפניו".

    מייצגו של הרב הוסיף וכתב "נרגיע את מר צורי ונציין כי למרשי אין כל כוונה להתמודד לראשות העיר. על כן, ייטב אם מר צורי יביע התנצלות כנה על מעלליו כלפי מרשי וציבור שלם ברחבי העיר".

    "נקעה נפשו של הרב מהמשך ההתעמרות בו מצד ראש העיר צורי. נדמה כי האינטריגות הפנימיות, כמו גם הפגיעה האנושה בשמו ופועלו של הרב מצד ראש העיר, פוגעות בראש ובראשונה בציבור. הרב שבע מדחיקתו אל הקיר, השמצתו והטלת רפש בפועלו, ועל כן החליט לפעול משפטית במספר אפיקים כבר בעת הקרובה".

    מעיריית קרית מוצקין נמסר: "ראשית, אין ולא הייתה כל התעמרות מצד הרשות, והראיה – שהרב מודה בביצוע התיקונים שנדרשו. נראה כי המונח 'קצה נפשי' מעט מוגזם ולא ראוי למשרת ציבור בעיר. הדרך לבית משפט בנויה וסלולה, וכל אדם חופשי לפעול כאוות נפשו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שונאי חרדים סתימת פיות