האזינו • המקובל רבי זבולון באזוב שליט"א: "הדרך היחידה לפרוץ שערי שמים – ע"י התיקון 'נר הרשב"י הקדוש'

    שלמה בן יוסף 3 Comment on האזינו • המקובל רבי זבולון באזוב שליט"א: "הדרך היחידה לפרוץ שערי שמים – ע"י התיקון 'נר הרשב"י הקדוש'
    12:48
    23.05.24
    אתר קול חי No Comments on פפסי זירו במראה חדש מרענן ותוסס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת ל"ג בעומר והתיקון הגדול 'נר הרשב"י הקדוש' ביום ל"ג בעומר, מדבר לראשונה ראש ישיבת המקובלים 'להבות הרשב"י' בראיון מיוחד עם מנחם טוקר על מצב עם ישראל, על הישועות הגדולות במערת הרשב"י ועל התיקון הקדוש והנורא שייערך מחר, יום ל"ג בעומר בעת שקיעת החמה ויעבור בשידור חי ברדיו 'קול חי'.

    "במשך כל השנה יושבים האברכים הצדיקים – מקובלי הישיבה מחצות הלילה ועד אור הבוקר במערת הרשב"י במירון ועוסקים בתורת הקבלה וסודות התורה, ועורכים תפילות ותיקונים מיוחדים לישועת עם ישראל", אומר רבי זבולון.

    "לא הכל ניתן לחשוף", לוחש רבי זבולון ומסביר. "כידוע לנו לתורת הקבלה קוראים תורת הנסתר עקב רזי וסודות התורה המתגלים ללומדיה, ולא כל בר אנוש יכול להיחשף לכך. בישיבה לומדים את תורת הנסתר והנגלה וכמובן, ספר הזוהר הקדוש. ובעלות השחר עורכים את התיקון היומי לישועת עם ישראל".

    "בכח הקבלה, אפשר לבקוע שערי שמים ולהגיע עד כסא הכבוד בתפילות ובתחנונים למען עם ישראל", הוא מוסיף.

    עוד אומר כי " עפ"י סוד הקבלה כמה כוחות קדושה גדולים כשמתחברים יחד יכולים לפעול ולהביא ישועות רבות. כשהמקובלים הלומדים כל הלילה במקום הקדוש ביותר במערה שעל קבר רבי שמעון בר יוחאי, ובשעת חצות הלילה עורכים תיקון על עם ישראל, אין שום שטן ומקטרג יכול לעמוד מנגד ופותחים כל המזלות הטובים".

    על המצב הקשה בעם ישראל: "לצערנו, עם ישראל עובר תקופה קשה מאוד, גזירות רעות וקשות נגזרו וכל כך הרבה יהודים סובלים ועוברים צרות", הוא אומר בכאב.

    ומוסיף: "הדרך היחידה לשבור את הגזירות ולפרוץ את שערי השמים על ידי התיקון הגדול והקדוש "נר הרשב"י הקדוש" שייערך יחד עם כל המקובלים מהישיבה, מחר ביום ל"ג בעומר יחד עם הצדיק הידוע רבי שלום ארוש שליט"א בעת נעילת שערים בשעת שקיעת החמה, כאן בפתח המערה שעל קבר הרשב"י ויחד נפרוץ שערי שמים לישועת עם ישראל".

    לשאלת השדרן ולמען הזיכוי הרבים, איך ניתן להצטרף לתיקון הקדוש, הוא מוסיף: "להתקשר למוקד בטלפון: 1700-720-780 ולבקש שיזכירו את שמך ושם אמך. ובשעה שבע אפס אפס, בעת התיקון הקדוש להדליק נר ולומר את פרקי התהילים המיועדים לך לפי הבקשה".

    ומסיים בברכה מיוחדת למאזיני 'קול חי' ולמשתתפי התיקון הקדוש: " יהי רצון שבזכות הרשב"י הקדוש והתיקון הגדול והנורא שייערך מחר בל"ג בעומר, יפתחו שערי שמים וייפתח המזל הטוב לכל אחד ואחד, ומי שאמר לעולמו די, יאמר לצרותינו די".



    3 תגובות

    מיין תגובות
      1. מועדים לשמחה אני רוצה לשאול את רבי זבולון שאלה נסתי להסיג את פרטיו או טלפון ולא עלה בידי אם תוכלו לעזור לי אני מודה לכם
        המייל שלי מופיע אצלכם הטלפון שלי הוא 054-6373187 תודה מראש