מתמודד נוסף בבית היהודי: ד"ר רונן שובל

    דוד לזר No Comments on מתמודד נוסף בבית היהודי: ד"ר רונן שובל
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שם נוסף ברשימת המתמודדים לפריימריז בבית היהודי. ד"ר רונן שובל הכריז הבוקר (חמישי) על החלטתו להתמודד בפריימריז לרשימת הבית היהודי בכנסת הבאה.

    שובל אמר כי "בשנים האחרונות נלחמתי והובלתי מאבקים לאומיים בעד הציונות ונגד השמאל הקיצוני – הקרן החדשה לישראל, הפיכה השיפוטית ובג"ץ, הפוסט-ציונות באקדמיה, המסתננים מאפריקה ובמישורים רבים נוספים".

    "היום אני מודיע שאמשיך להילחם באותם מעוזי שמאל רדיקליים, במלוא הכוח, אך הפעם אעלה שלב ואפעל מתוך הכנסת למען עם ישראל", הוסיף.

    ד"ר שובל, מייסד תנועת 'אם תרצו', עמד בראש התנועה במשך קרוב לשמונה שנים מיום היווסדה. שובל כיהן בשנה האחרונה כחבר הנהלת ההסתדרות הציונית העולמית, והסוכנות היהודית. כמו כן, הקים את 'תא כתום' בתקופת ההתנתקות מגוש קטיף, והוביל שביתת רעב של 12 יום נגדה.

    יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, בירך את שובל ואמר כי "רונן שובל הוא לוחם ציוני אמיתי. בכל צומת אליו הגיעה הפוסט ציונות – היא מצאה שם את רונן שובל מולה. כך נהג כשהיה מייסד 'אם תרצו' כך במלחמתן בהתנתקות עד כדי שביתת רעב נגדה, וכך כשהיה מנכ"ל ישראל ביתנו העולמית, עד מעברו לבית היהודי. שובל נהג תמיד בנחישות, בעקביות, תוך אמירת האמת בלי להתנצל ובלי להתבלבל".



    0 תגובות