"נירק בפתק של הבית היהודי – אבל נלך איתם לקואליציה" • האזינו לראיון המלא

    אסתי פלד No Comments on "נירק בפתק של הבית היהודי – אבל נלך איתם לקואליציה" • האזינו לראיון המלא
    10:53
    23.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on הבשורה של שר האנרגיה: "פותחים את שוק החשמל לתחרות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב שודרה ה'מהדורה המרכזית' מהאולפן המיוחד של רדיו 'קול חי' מכנס הנבחרים בניר עציון. ח"כ משה גפני שוחח עם אבי מימרן ובראיון ראשוני – פתח גפני את כל הקלפים על מפת הפוליטיקה הנוכחית של הקואליציה המקרטעת.

    בין הדברים אמר ח"כ גפני כי אין כעת אופציה ראלית של בחירות, "ישבנו היום כאן בכנס הנבחרים, אני וחברי הכנסת ליצמן ודרעי – ושוחחנו על העניין והגענו למסקנות כי כרגע אין לנו תשובה על הצטרפותנו לקואליציה וסביר להניח שלמרות שהדבר לא טוב לאזרחים – בכל אופן – יהיו בחירות".

    "הקואליציה הנוכחית עקומה וללא חזון. הממשלה הרעה הזו לא עשתה דבר לטובת האזרחים, לא בתחום המדיני – ביטחוני ולא בתחום הכלכלי – חברתי".

    על אופציית הצטרפות החרדים לקואליציית נתניהו אמר גפני כי "אין בפוליטיקה גט כריתות, ואין עמדה חד משמעית. ובמידה שהדבר יהיה רלוונטי – מי שיכריע זה גדולי ישראל".

    גפני הוסיף ואמר כי "היינו שלושת חברי הכנסת של דגל התורה כמעט שעה אצל הרב שטיינמן – וזוהי ההחלטה כרגע".

    "אנחנו מתואמים עם ש"ס עד הרזולוציה הנמוכה ביותר, וכולנו מעוניינים ששתי המפלגות החרדיות יגדלו", לדברי גפני "דרעי רוצה ללכת כעת לבחירות, על אף הסקרים שלא מעניקים תוצאות טובות לש"ס".

    על הבית היהודי אמר גפני כי "למרות שהוא היריב הגדול ביותר של עולם התורה – בכל זאת סביר להניח שבקואליציה הבאה נלך איתם ביחד", לדבריו "מצד אחד נירק על הפתק שלהם ומצד שני נלך איתם לקואליציה ביחד. וזאת למרות שהם נתנו לנו רעה גדולה תחת טובה".

    גפני סיפר כי הוא נפגש עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת בנושא חילולי השבת המתרבים בעיר ירושלים, "נפגשנו בביתו של ח"כ אורי מקלב, ואמרתי לו שהצבענו בבחירות למשה ליאון בגלל שגדולי ישראל אמרו לנו".

    גפני אמר שאיננו מחרים את ברקת ובפרט ש"ברקת טוען שהוא ידאג לילדי החרדים המתגוררים ברמות, רמת שלמה ונווה יעקב כבשווה", לדברי גפני "היחידים שאני מחרים הם 'החרדים הבוגדים' שבשביל בצע כסף הם אינם נשמעים לגדולי ישראל".

    כשגפני נשאל מי הם אותם 'חרדים בוגדים' – הוא סירב להסביר ולפרט.

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות