במהלך הלילה: אירוע חטיפה בגוש עציון שנסיבותיו נבדקות

    אבי יעקב | צילום: אילוסטרציה No Comments on במהלך הלילה: אירוע חטיפה בגוש עציון שנסיבותיו נבדקות
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר משטרת מחוז ש"י מסר הבוקר כי הלילה התקבל אירוע במוקד 100 של המשטרה בירושלים על כך שצעירה בת 21 שעובדת בתחנת דלק סמוך לביתר עילית נחטפה ע"י רכב עם פלסטינים והיא מוחזקת בבניין בכפר פלסטיני.

    מרחב חברון ושוטרי נקודת גוש עציון חברו לצה"ל ובעזרת איכונים הצליחו להגיע לאותה צעירה כשהיא נמצאת בבניין בתוך הכפר הפלסטיני בית ג'אלא.

    מתחקור ראשוני עולה כי שבסיום עבודתה נפגשה עם חברה ובסיום המפגש שהייתה בדרכה לטרמפיאדה עצר רכב לבן ובו שני ערבים שהכניסו אותה בכוח לרכב והובילו אותה לבניין בו היא נמצאה.

    כוחות משטרה וצה"ל בהכוונה של הצעירה שנשארה בקו פתוח ובדיקות מיקום של הפלאפון ממנו דיברה עם החבר הצליחו הכוחות להגיע למבנה בו היא הוחזקה ושחררו אותה.

    בשעה זו כוחות הביטחון מבצעים סריקות בשטח לאיתור החשודים. והבחורה הצעירה ביחד עם אימה הובלו לתשאול בנקודת המשטרה בגוש עציון. במקביל ברגעים אלה ישנה חקירה של כוחות המשטרה לברור נסיבות החטיפה.

    דובר משטרת מחוז ש"י מעדכן כי הבחורה שנחקרה בנקודת המשטרה בגוש עציון בחשד שנחטפה, נחקרה באזהרה בגין דיווח כוזב על חטיפה. זאת לאחר שהתברר שעלתה לרכב מרצון, אך החשודים כלאו אותה שלא מרצון במבנה בכפר בית ג'אלה.

    יש הכרות מוקדמת בין המעורבים, והחשודים שזהותם ידועה יעצרו בהמשך .

     



    0 תגובות