שום משרד חרדי לא הגיש מועמדות לתחרות 'האריה השואג'

    שלמה בן יוסף No Comments on שום משרד חרדי לא הגיש מועמדות לתחרות 'האריה השואג'
    9:36
    15.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ע"ז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תחרות האריה השואג תתקיים בשבוע הבא בתל אביב.

    אל התחרות הוגשו למעלה מ- 40 קמפיינים ועבודות יחסי ציבור ממיטב משרדי יחסי הציבור וכן נרשמה עליה בהגשות לתחרות של משרדי בוטיק מהתחום.

    מבדיקה שערכנו שום משרד חרדי לא הגיש עבודה לשיפוט. בדוברות האריה השואג הפנו אותנו לקמפיין שנערך עבור נשות הכותל כקמפיין חרדי…

    השנה, חלה עלייה ניכרת בהגשת עבודות לקמפיינים בקטגוריית המגזר השלישי ופרו בונו כאשר מנגד הסתמנה ירידה במספר הקמפיינים בתחומי הקמעונאות והצרכנות, דבר שעשוי לספק מידע אודות סימני ההאטה הכלכלית המורגשת במשק.
    הרמה המקצועית של העבודות שהוגשו הייתה גבוהה ביותר והשופטים בתחרות ציינו כי המגוון הרחב של העבודות והעושר היצירתי של העבודות, הפכו את עבודת השיפוט למעניינת ומאתגרת במיוחד. בראש חבר השופטים עמד הפרופ' חיליק לימור ובצוות השופטים עצמם נמצאים אנשי יחסי ציבור בכירים, דוברים, עיתונאים ועורכים בכירים, אנשי שיווק ומרצים לתקשורת מהאקדמיה. דבר זה אפשר בחינה רב מימדית של כל עבודה.

    בין העבודות שהוגשו לתחרות השנה ניתן למצוא את המרכז הרפואי גליל מערבי בקמפיין הטיפול בפצועים הסורים, משרד ראש הממשלה בקמפיין של מערך ההסברה הלאומי וארכיון המדינה, חברת החשמל לישראל בקמפיין סערת חורף 2013, קמפיין קופיקס "מהפכה חברתית צרכנית" ועוד.

    מערכת התחרות פותחה עבור איגוד יועצי התקשורת על ידי חברת יפעת, בדומה לפורמט התחרות הבינלאומית. ההגשה עצמה נעשית בצורה אינטרנטית וכך גם הליך השיפוט והניקוד.



    0 תגובות