השר אליהו קורא לפטר את גלנט: הוא לא רוצה לנצח

    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on השר אליהו קורא לפטר את גלנט: הוא לא רוצה לנצח

    השר עמיחי אליהו לגדסי ופרידמן במהדורת סוף השבוע: "ראש הממשלה צריך לגלות מנהיגות. אם הוא היה מפטר את גלנט אז בלילה של ההפגנות היינו במקום אחר. לא מאוחר לקבל החלטות ולעשות שינויים. אני בעד לצרף לממשלה את כל מי שבעד להכריע את חמאס"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    שר המורש עמיחי אליהו, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי) וקרא לפיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט: "לפני כמה ימים שאלתי את גלנט מספר שאלות בישיבת הממשלה לגבי היכולת שלנו לנצח, בצורה מכובדת. ובמקום לענות הוא יצא. זו הקונספציה. חוסר היכולת להקשיב למי שחושב אחרת ממך. במקום לבוא ולומר נשבור אתכם ואת הרשות הפלסטינית, גלנט מהסס". 

    אליהו הוסיף: "האשמה היא גם עלינו. אני קראתי אתמול בקבוצת הממשלה לפיטוריו של גלנט. אי אפשר להמשיך עם אלופים בעלי תפיסות עולם שלא רוצים לנצח. הם אומנו לשמור על השקט ולא להילחם. ראש הממשלה צריך לגלות מנהיגות. אם הוא היה מפטר את גלנט אז בלילה של ההפגנות (…היינו במקום אחר). לא מאוחר לקבל החלטות ולעשות שינויים".

    אליהו הזכיר את תת-אלוף עופר וינטר שהודח מצה"ל וקצינים אחרים בדמותו: "הגיע הזמן לומר שהערכים של תורת ישראל צריכים להוביל את המערכה. אם נתבייש להרים דגל של אמונה נמצא את עצמנו מאוכזבים שוב ושוב. לכן אני יותר סומך על אנשים שזו תפיסת עולמם". עוד אמר כי "בן גביר צריך להיות שר הביטחון".

    על חוק הגיוס: "אחרי שמחת תורה, ברור לכל מי שעיניו בראשו שרק טכנולוגיה וכוח לא מחזיק מים כשאין ערכים, כשאין את ערך לימוד התורה. יחד עם זה מי שלא לומד צריך להתגייס למסגרות מתאימות שלא מרחיקות אותו מהעולם התורני. סנקציות? אני בעד סנקציות על משתמטים כמו לפיד ששירת בבמחנה".



    0 תגובות