הפוך על הפוך כ"ג אב תש"פ – 13.08.20

    יום ה'    13.08.2020

    על התוכנית

    בכל יום באחת בצהריים, אתם מוזמנים לשעה של "הפוך על הפוך". הרב משה בן לולו בסגנונו הייחודי, משלב בין נושאים אקטואליים שונים ומאיר אותם בנקודת המבט היהודית. בנוסף במסגרת התכנית פרויקטים רבים בתחום היהדות שמחוללים מהפכה ומעוררים ומחזקים את עם ישראל בארץ ובעולם.

    על המגיש

    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למר דב פוברסקי ואדון 'מנהל האתר של הרדיו' הנכבדים מההקלטה הנ"ל

      הנני בטוח שמטרת דבריכם לגב' המאזינה שדיברה בהקלטה על הקורונה היו לטובה מבחינתכם ומבחינת המסר שרציתם להעביר לנו המאזינים ושלא היתה לכם שום כוונה לפגוע או לזלזל בה או בדבריה באופן אישי.

      אבל רק חבל שלא טרחתם טיפה לבדוק את הטענות שהיא העלתה בדבריה לגבי "מגפת" הקורונה לפני ששפכתם את דמה ברבים מעל גלי העטר בכך שכל מה שהיא אומרת זה שטויות מוחלטות ושאנשים כמוה צריך להוריד מהקו ולא לתת להם במה, מה שמזכיר יותר משטרים אפלים מאשר תחנת רדיו דתית יהודית במדינה כביכול דמוקרטית.

      אם הייתם בודקים קצת את נושא המצאת התואר "מגפה", לנגיף הקורונה (שקיים ובועט כמו שאר נגיפי השפעת האחרים אבל לא יותר מכך) בשו"ת הרב גוגל, הייתם יכולים לראות בעצמכם שהטענות שהמאזינה העלתה הם לא דברים הזויים שלה עצמה או של אתרי קונספירציה עלומים כדבריכם, אלא של חלק מבחירי מנהלי בתי החולים המובילים בארץ ושאר פרופסורים ומומחים בתחום מהארץ מהעולם כולו, וכן של גדולי דור ורבנים חשובים כגון האדמו"ר מבעלז וכו' שצועקים כבר חודשים ארוכים שהמלך הוא ערום!!! בניגוד גמור למדיניות משרד הבריאות שנגרר בעל כורחו אחרי ארגון הבריאות העולמי, שכופה את ה"מגפה" הזו על העולם כולו למטרות זרות.

      ולא הייתם צרכים ללכת רחוק מדי כדי לבדוק, כי אפילו גם באתר שלכם התפרסמה כתבה ברוח זו של דברי הגב' המושמצת על ידכם הנ"ל, ע"י כתבכם קובי פינקלר בתאריך: כ״ח בניסן תש״פ, להלן מס' ציטוטים משם:

      "רופאים ומומחים שטוענים כי אין להתייחס לנגיף הקורונה יותר מהשפעת החורפית"
      "פורום חשיבה "איפכא מסתברא", בנושא נגיף הקורונה, בהשתתפות פרופסור זאב רוטשטיין (מנכ"ל ביה"ח והמרכז הרפואי הדסה), פרופרסור איתן פרידמן (נשיא ביה"ח שיבא), פרופסור יורם לס (מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר), פרופסור מיכאל לויט (ביופיזיקאי וחתן פרס נובל לכימיה לשנת 2013), ומשתתפים נוספים."

      "מדובר בפורום שבו משתתפים פרופסורים לרפואה ממערך הרפואה הציבורית, שחלקם מומחים למגיפות. כלל המשתתפים טוענים כי אין להתחשב בנגיף הקורונה יותר מכל שפעת עונתית רגילה. לדבריהם ההחלטה לסגור את המשק שגויה לחלוטין ויש צורך להמשיך בחיי שיגרה רגילים למעט האוכלוסייה המבוגרת." סוף ציטוט מאתר כל חי.

      אם תירצו אשלח לכם קישורים לעשרות ראיונות עם פרופסורים ומומחים מהארץ וכל העולם וכן רבנים חשובים שאומרים את אותם הטענות שהגב' דיברה עליהם.

      דוד אריאלי