המסר המצמרר של אורית מרק, שאיבדה אב ושני אחים

    הבמה שלך No Comments on המסר המצמרר של אורית מרק, שאיבדה אב ושני אחים

    אורית מרק, ששיכלה את אביה ושני אחיה בשיחה עם יונת קפלן ב'קול חי': "אין מקום לכאב הפרטי כי אנחנו עדיין במלחמה. בעלי במילואים. אין לנו פריווילגיה לוותר על זה ולומר איבדנו מספיק. לפעמים אני לא יודעת מי הבא שימות ח"ו. זו מציאות חיי, אבל הדאגה לא תשנה אלא איך נתמודד עם זה. הם לא מתו כדי שנהיה שבורים"

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אביה של אורית מרק אטינגר נרצח בפיגוע, בו גם נפצעו אמה ושני אחיה. האח הבכור נהרג בדרך לעבודה בשנת 2019 והאח פדיה הי"ד נפל בקרבות ברצועת עזה בשבועות האחרונים. 

    היום (שלישי) היא שוחחה עם יונת קפלן בתכנית "הבמה שלך": "מלבד אובדן האב, פדיה ותהילה שהיו בני נוער היו צריכים להתמודד גם עם כל הטראומה של לראות את המראות הקשים מול העיניים".

    מרק שיתפה: "אנשים ראו את החיוך של פדיה בתמונות ואמרו איזה חיוך מקסים, אבל לא יודעים שהוא נלחם על החיוך הזה. זה היה חיוך שטומן בחובו כל כך הרבה מורכבויות. מאז שמחת תורה לא ראינו אותו. הוא נסע מיד בבוקר".

    היא סיפרה על ההתמודדות עם השכול פעם נוספת: "אנחנו יודעים למה אנחנו באים. הקושי הוא אחרי השבעה כשהבית ריק והשבתות. אבל אנחנו כבר למודי ניסיון. אין מקום לכאב הפרטי כי אנחנו עדיין במלחמה. בעלי במילואים. אין לנו פריווילגיה לוותר על זה ולומר איבדנו מספיק".

    מרק המשיכה במילותיה המצמררות: "לפעמים אני לא יודעת מי הבא שימות ח"ו. זו מציאות חיי. אנחנו לא יודעים מה יקרה מחר והדברים האלה לא בשליטתנו, הדאגה לא תשנה אלא איך נתמודד עם זה. אני יכולה לבכות כל היום, אבל הם לא מתו כדי שנהיה שבורים. הם במקום טוב כרגע והם רוצים שנהיה מאושרים ונמשיך הלאה".



    0 תגובות