צה"ל תקף תשתיות טרור בסוריה בתגובה לשיגורים אמש

    קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף תשתיות טרור בסוריה בתגובה לשיגורים אמש

    בתגובה לשיגורים לעבר מרחב רמת הגולן אמש, מטוסי קרב של צה"ל תקפו במהלך הלילה תשתיות טרור בסוריה

    צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ
    21:42
    20.05.24
    איתי גדסי No Comments on חיים רמון מציע: "הצעה לחמאס תיצור קונצנזוס בישראל"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות צה"ל תקפו הלילה מטרות טרור בסוריה ובלבנון בתגובה לירי טילי נ"ט שבצעו מחבלי חיזבאללה לשטח ישראל שכתוצאה ממנו נפגעו כמה חיילים בהם שניים באורח קשה ובינוני, ובתגובה לירי מסוריה לעבר ישראל. בשתי תקריות שאירעו אמש בשמי אילת ובשדרות יורטו בהצלחה כלי טיס בלתי מאוישים נושאי חומר-נפץ שבחסדי שמיים לא גרמו לנפגעים או לנזק.

    ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט וחבר קבינט המלחמה השר גנץ מסרו אמש הצהרות משותפות והשיבו לשאלות עיתונאים. ראש הממשלה נתניהו שב והדגיש את יעד המלחמה העיקרי והבהיר כי לא תיעצר עד שיושג. בתשובה לשאלת עיתונאים השיב ראש הממשלה כי ברצועת עזה לא תשלוט רשות המשלמת לרוצחים ומחנכת לשנאה, ושהעומד בראשה לא גינה את הטבח שבצע חמאס ביום הראשון למלחמה.

    שר הביטחון גלנט התייחס בין היתר להגברת המעורבות בלחימה של מחבלי חיזבאללה והעביר מסר מרתיע לנסראללה. בנוסף התייחס השר גלנט לאכזריות מחבלי חמאס ואמר כי חטפו תינוקות שעדיין לא בני שנה כנכדיו והמחשבה מי משחק עמם ושומר עליהם שם בעזה אינה נותנת לו מנוח- ולא יעצור את הלחימה עד שימצאו וישובו לבתיהם עם כל החטופים- כך שר הביטחון אמש.

    השר גנץ קרא לעולם ללחוץ על חמאס ולתקוף אותו עד להחזרת החטופים והצהיר כי ישראל לא תקבל הטפות מוסר מאסד הטובח בנשים וילדים או מהתליין מטהרן"- דברי השר גנץ.

    דובר צה"ל הודיע אמש כי חמאס איבד שליטה בצפון הרצועה והכחיש תקיפות של ישראל בסביבת בית החולים העזתי שיפא.

    ביממה הקרובה צפויות להתקיים הלוויותיהם של חמישה חללי צה"ל שנפלו בקרב בצפון רצועת-עזה ושמותיהם פורסמו אמש לאחר צאת השבת.

    בירושלים יובא אחר הצהרים למנוחות רס"ם במילואים יוסף יוסי הרשקוביץ הי"ד בן 44 מגבעות. מסע הלוויתו יצא מיישובו בגוש-עציון ויעבור בבית הספר אורט-פלך בנים שהיה מנהלו, ומשם ימשיך לבית העלמין בהר-הרצל.

    השר לשירותי הדת מלכיאלי העניק אמש אישור מיוחד להקצאת שטח לבית-עלמין בישוב אודם שם יובא למנוחות רב-סרן במילואים מתן מאיר הי"ד בן 38 בנופלו.

    טרם פורסמו פרטים על מועדי הלוויותיהם של רס"ן במיל משה ידידיה לייטר, רס"ר במילואים סרגי שמרקין , ורס"ר במילואים נתנאל נתי הרוש הי"ד.

    הוועד היהודי אמריקני מתח ביקורת חריפה על נשיא צרפת מקרון שהאשים בסוף השבוע את ישראל וקרא לה להפסיק להרוג נשים ותינוקות בעזה- כלשונו. בהודעת הוועד שקרא למקרון לשקול מחדש את הצהרותיו נאמר כי דברי הנשיא הצרפתי מקדמים נרטיב אנטי-ישראלי המשמש להעצמת תומכי חמאס בעולם ובצרפת שרבים מהם פגעו בעבר ביהודים חפים מפשע.



    0 תגובות