ד"ר קידר: "ההשוואה לדאע"ש פוגעת בחמאס"

    המהדורה המרכזית No Comments on ד"ר קידר: "ההשוואה לדאע"ש פוגעת בחמאס"

    המזרחן ד"ר מרדכי קידר למימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "ליבי אומר לי שהאמריקאים, הירדנים, המצרים ואבו מאזן כבר מכינים את הרש"פ לקחת את עזה על גופות חיילינו להקים מדינה פלסטינית כפי שביידן רוצה. מדינה עם שדה תעופה וללא פיקוח ישראלי"

    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המומחה למזרח התיכון, ד"ר מרדכי קידר שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית: "זעקתי, פרסמתי דברים, כמו רבים אחרים, אבל לצערי לא הקשיבו. הערב אני מתראיין באל ג'זירה. הם כנראה משתמשים בי כעלה תאנה".

    קידר שיתף בעובדה מעניינת: "ההשוואה לדאע"ש זה הדבר שהכי פוגע בהם. ביום שני בבוקר (יומיים אחרי הטבח), אחרי שהתחלתי לקבל מידע על מה שהיה שם כבר אמרתי באל ג'זירה באנגלית שחמאס זה כמו דאע"ש. מאוד לא אהבו את זה ואחרי זה התקשרו לגעור בי. אמרתי להם כשתדעו מה קרה שם תבינו למה. אחרי יומיים ביידן גם חזר על זה. יתכן שהיה לי חלק בזה".

    תמונת ניצחון? "בשבילם תמונת ניצחון זה אם ישאר אחד שקטוע רגליים וידיים אבל יעמוד על מסגד הרוס ויעשה וי עם האצבעות שנותרו לו. גם אם ילד ישאר בעזה. זו אידיאולוגיה דתית לפני הכל. רק כאשר הם מבינים שלא יוכלו לנו הם יתנו לנו שלום זמני. בשביל להחדיר את זה צריך להיאבק קשה, בלי בג"ץ ובלי בצלם. בלי רגישות כלל".

    קידר שב והדגיש: "צריך לחסל עד הסוף את הכוח הצבאי של החמאס. השאלה היא מה תעשה עם האזרחים. ליבי אומר לי שמאחורי גבנו האמריקאים, הירדנים המצרים ואבו מאזן כבר מכינים את הרש"פ לקחת את עזה על גופות חיילינו כדי להקים מדינה פלסטינית כפי שביידן רוצה, כנדוניה בבחירות בארה"ב".

    הוא התריע: "זו תהיה מדינה עם נמל תעופה שיכול להביא מה שהם רוצים בלי פיקוח כדי זו מדינה. זה הכל תוצאה שלא הלכנו על תוכנית האמירויות. הקמת אמירויות נפרדות בכל השטחים הפלסטיניים בישראל".



    0 תגובות