ח"כ רביבו: "הטבח הזה לא משתווה לשואה; הרבה יותר"

    המהדורה המרכזית 1 Comment on ח"כ רביבו: "הטבח הזה לא משתווה לשואה; הרבה יותר"

    היום הוקרן לחברי הכנסת סרט תיעוד מיוחד של זוועות מתקפת הפתע בעוטף עזה. ח"כ אליהו רביבו יצא מזועזע ונרגש. בראיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן הוא אומר: "חשבתי שלאחר השבועות שביליתי במחנה החללים שורה, לאחר כל מה שראיתי וחוויתי, אהיה מחוסן יותר. היום צפיתי בסרט האימה שהוקרן לח"כים והתבדיתי, הזדעזעתי עד עמקי נשמתי"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:14
    22.05.24
    אתר קול חי No Comments on הרב נויגרשל משיב לבכיר אוניברסיטת ת"א: "אדם מופקר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אליהו רביבו התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לימי הלחימה הקשים: "ערב קשה במיוחד, לא קיים ברצועה אדם שאינו בר מוות. החפים מפשע היחידים הם החטופים המוחזקים בשבי".

    רביבו היה אף הוא בין חברי הכנסת שצפו היום בסרט תיעוד הזוועות שהפיק מערכת הביטחון, כעת הוא משתף בתחושותיו: "חשבתי שלאחר השבועות שביליתי במחנה החללים שורה, לאחר כל מה שראיתי וחוויתי, אהיה מחוסן יותר. היום צפיתי בסרט האימה שהוקרן לח"כים והתבדיתי, הזדעזעתי עד עמקי נשמתי. מעולם לא חשבתי שתושבי עזה הם חובבי ציון וירושלים, אבל רציתי להאמין שלא כולם תתי אדם. היום ראיתי אישה מבוגרת מעזה באה עם נכדתה לבזוז רכוש יהודי כאשר בחדר הסמוך מייללים פעוטות פצועי ירי לצד הוריהם שנפלו חלל. היא מוגדרת כ'בלתי מעורבים'???".

    לדעתו, אומר רביבו: "צריך לשחרר את הסרטון הזה לעולם, חד משמעית. אבל משום כבוד הנרצחים ובני משפחותיהם צריך לטשטש את הפרצופים והקולות, זה עדיין מזעזע גם כך. זה לא משתווה למה שקרה בשואה, הנאצים רצחו יהודים וזהו, הם לא התעללו בגופות, הם לא ביצעו את הטבח הסדיסטי שהיה בעוטף עזה במתקפת הפתע".

    לסיום אמר רביבו: "אני רוצה לומר למלכת ירדן שהכחישה את הזוועות: 'כשחיות האדם יחליטו להשמיד אתכם, יקרה לכם אותו דבר, לא יעזור לך לרחם עליהם".

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תפסיקו להכחיש את מה שהיה בשואה! תקראו ספרים ועדויות של ניצולים ותבינו שזה היה אותו דבר, רק במשך חמש שנים וחצי ולא במשך יום