ראש מועצת קרית ארבע, שבנו נחטף: "ריחמנו על האכזרים"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ראש מועצת קרית ארבע, שבנו נחטף: "ריחמנו על האכזרים"

    אליהו ליבמן, ראש מועצת קרית ארבע שבנו נחטף לעזה, שיתף את מאזיני 'קול חי' ברגעי האימה וקרא לממשלה: "לכתוש את האויב לשפוך את דמו, זה הכי מוסרי בעולם, לא לחכות שזה יקרה במקומות אחרים. שום סיוע הומניטרי. ריחמנו על האכזרים ביותר ביקום. צריך להשמיד את עזה ולא להשאיר אויבים לא בדרום ולא בצפון, לא בסוריה ולא באיראן"

    אליהו ליבמן צילום: מרים אלסטר/פלאש90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אליהו ליבמן, ראש מועצת קרית ארבע, שבנו נחטף לעזה, קורא לממשלה "לכתוש את האויב ולשפוך את דמו, זה הכי מוסרי בעולם, לא לחכות שזה יקרה במקומות אחרים. שום סיוע הומניטרי. ריחמנו על האכזרים ביותר ביקום". בנוסף הוא קרא: "לשטח את עזה. להפעיל מנופי לחץ לא הגיוניים עד שהם יתחננו להחזיר לנו את החטופים".

    בשיחה, עם עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני), שיתף ליבמן: "ה' מנהיג את העולם ואנחנו מבינים שאיננו מבינים. מתפללים ומקווים שזה יסתיים בטוב".

    הוא סיפר: "נסענו מחברון לצפת לשמחת תורה. בשבת בבוקר התקשרו לעדכן אותי שיש מלחמה בדרום. האויב הערבי האכזר מנסה להשמיד אותנו כבר מאה שנה. ראינו מה קרה במאורעות תרפ"ט. דאגנו שחלילה לא יהיו דברים כאלה בעיר האבות וביקשתי מכל הכוחות להיות ערוכים".

    על בנו, אליקים שלמה: "לאחרונה הוא עבר לשכור דירה בת"א, עבד באבטחה. ביום חמישי הוא נסע ואמר שיש לו עבודה באבטחה. כשהוא התקשר ואמר לי שיש מחבלים לא הבנתי עדיין איפה. הוא שלח לי מיקום והבנתי שהוא בין בארי לרעים. רשם שיש הרבה מחבלים עם טנדרים, פצועי ירי ושהם מזעיקים כוחות ואף אחד לא מגיע. התקשרתי לכל מיני מפקדים שאני מכיר מזרועות הביטחון. נתנו לי להבין שהאירוע מטופל. חשבתי שלא רלוונטי שאני יגיע מצפת. בהמשך נותק הקשר והנחתי שהוא לא עונה לי כי הטלפון נפל".

    מאוחר יותר, לאחר שחזר לחברון לארגן את כיתת הכוננות ולדאוג לאבטחת היישוב, ליבמן החליט בכל זאת לנוע דרומה: "אני חוצה את שדרות ועדיין מתנהלת שם לחימה באזור תחנת המשטרה. מגלה לעיני מדינה במלחמה. מאות כלי רכב משדרות עד בארי, הפוכים ושרופים, גופות על הדרך. באותו לילה לא הצלחתי לאתר אותו. למחרת בבוקר מאבטח שהיה איתו מספר לנו שאליקים הציל יחד עם חבריו פצועים וחילץ אותם תחת אש, ללא נשק. הוא אמר 'הבן שלך לא נורמלי'. 

    בהמשך נודע לו שבנו נחטף: "המאבטח סיפר שב-2 בצהריים ראה אותו פעם אחרונה, שמע הרבה יריות מהאזור שאליו הם הלכו. כעבור עשרה ימים הודיעו לנו רשמית שהוא חטוף. לא ידעו להגיד לנו מעבר לזה על מצבו".

    ליבמן העביר מסר תקיף ביותר ביחס לנאצים החדשים בעזה: "צריך לכתוש את האויב לשפוך את דמו, זה הכי מוסרי בעולם, לא לחכות שזה יקרה במקומות אחרים. שום סיוע הומניטרי. ריחמנו על האכזרים ביותר ביקום. בפרשת נח ראינו שיונה עם עלה של זית (המסמלת שלום) הגיעה רק אחרי המבול. צריך להשמיד את עזה ולא להשאיר אויבים לא בדרום ולא בצפון, לא בסוריה ולא באיראן. לשטח את עזה. להפעיל מנופי לחץ לא הגיוניים עד שהם יתחננו להחזיר לנו את החטופים".

    שמו של הבן לתפילה: אליקים שלמה בן אבישג



    1 תגובות

    מיין תגובות