ההורים השכולים שבנם נפצע במתקפת הפתע: ראיון מטלטל

    המהדורה המרכזית 1 Comment on ההורים השכולים שבנם נפצע במתקפת הפתע: ראיון מטלטל

    כשנפרצה חומת כרם שלום ביתה של משפחת שינדלר היה הראשון לספוג את האש. אבי המשפחה, עמיחי, הגן בגופו על אשתו וששת ילדיהם מהמחבלים שחדרו לביתם עד שהגיעה כיתת הכוננות. אביו הרב משה ואימו סיגלית שכבר שיכלו בן אחד בפיגוע טרור התראיינו הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן

    9:36
    15.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ע"ז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עמיחי שינדלר בן 33, נשוי ואב לשישה, המשמש כעובד סוציאלי שמטפל בפגועי נפש ומתגורר בקיבוץ כרם שלום, נפצע באורח קשה במהלך הקרבות בבוקר שמחת תורה. בחסדי שמיים, לאחר ימים קשים וטיפולים רבים, הוא החל לדבר את מילותיו הראשונות. הוריו, הרב משה וסיגלית, התראיינו הערב ב'מהדורה המרכזית' ושוחחו עם המגיש אבי מימרן.

    אביו, הרב משה שינדלר: "נכנסו עם RPG ע"מ להרוג יהודים. כלתי רצה לרבש"צ וצעקה לו שיש מחבלים מסביב לבית. המחבלים ניסו להיכנס הביתה והבן שלי החזיק את הידית שלא יוכלו להיכנס. המחבלים הניחו לבנת חבלה ליד הדלת ואז ראו את כיתת הכוננות והתחילו לירות עליהם. הפצצה התפוצצה והבן שלי עף אחורה".

    אמו של עמיחי, סיגלית: "שבוע שעבר היינו אצל האדמו"ר מויזניץ שחיזק אתנו. ויש כל כך הרבה אנשים שבאים לשמח וזה מחמם את הלב. מי כעמך ישראל. אפילו הרב זילברשטיין בא לבקר במיוחד. כאשר הוא ישב כאן נשמעה אזעקה והוא אמר שלא צריך ללכת למרחב מוגן כי הזכות של עמיחי מגינה".

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות