ראש אגף המודיעין: "אני נושא באחריות מלאה לכישלון"

    פנחס בן זיו No Comments on ראש אגף המודיעין: "אני נושא באחריות מלאה לכישלון"

    אחרי הרמטכ"ל, בכירים נוספים בצבא וראש שירות ביטחון הכללי, גם אלוף חליוה לוקח אחריות למחדל הטבח שביצעו מחבלי חמאס: "אמ"ן תחת פיקודי כשל במתן התרעה, אבל לנגד עינינו ניצבת משימה אחת – להשיב מלחמה ולנצח בה"

    צילום: ויקיפדיה
    21:20
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on הגאון רבי דוד יוסף: "יום הזיכרון משותף לכולנו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוד בכיר במערכת הביטחון מפרסם מסקנות אישיות בזמן המלחמה: ראש אמ"ן (אגף המודיעין) של צה"ל אלוף אהרון חליוה לקח היום אחריות למחדל מתקפת הפתע של מחבלי חמאס ביישובי עוטף עזה והדרום ומסיבת הטבע ליד קיבוץ רעים. "לא עמדנו במשימה החשובה ביותר שלנו, וכראש אמ"ן אני נושא באחריות המלאה לכישלון", ציין אלוף חליוה באיגרת שפרסם לציון היום ה-11 למלחמת חרבות ברזל.

    ראש אמ"ן ציין עוד "בכל ביקוריי ביחידות אמ"ן ב-11 הימים האחרונים, שבתי והדגשתי כי ראשיתה של המלחמה בכישלון מודיעיני. אמ"ן תחת פיקודי כשל במתן התרעה למתקפת הטרור שביצע חמאס. את אשר נדרש לתחקר, נתחקר באופן העמוק והנוקב ביותר ונסיק את המסקנות. אבל כעת, לנגד עינינו ניצבת משימה אחת בלבד – להשיב מלחמה ולנצח בה".

    חליוה ציין עוד באיגרת: "מפקדות ומפקדים, בשעה הקשה הזו לעמנו, יש מקום לעצב ולאבל. ולצידם, דווקא בעת הזו, אנו נדרשים לתעצומות נפש המבוססות על האמונה בצדקת דרכנו, בייעודנו, בחשיבות המשימה ובצורך להמשיך קדימה בכל העוצמה והכוח. לא מדובר בעוד עימות – אלא ברגע ייחודי בחיי מדינתנו ועמנו, שבו אנו נלחמים על הבית ועל זכותנו לחיות בארצנו בביטחון, בשלום ובחירות. אין לנו ברירה אלא להכות באויב ולנצח".



    0 תגובות