הנשיא ביידן בתמיכה חסרת תקדים: "אנחנו לצד ישראל"

    פנחס בן זיו No Comments on הנשיא ביידן בתמיכה חסרת תקדים: "אנחנו לצד ישראל"

    הנשיא האמריקאי מביע תמיכה מוחלטת בישראל בנאום מרגש והיסטורי: "נשבר פה כל קוד של אנושיות. נדאג שישראל תוכל להגן על עצמה". בנאומו הביע מסר חד משמעי לגורמי הטרור שיושבים על הגדר: "אם אתם חושבים להתערב – פשוט אל"

    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מסר היום בנאום מיוחד מהבית הלבן הצהרה חסרת תקדים, בה הביע שוב את תמיכתו החד משמעית בישראל.

    בדבריו אמר: "1,200 אזרחים נטבחו בישראל, מתוכם לפחות 14 אזרחים אמריקאים. הורים הגנו בגופם על ילדים, משפחות שלמות נשחטו, משפחות ניסו שעות להשאיר את התינוקות בשטח שלא יטבחו. ברגע הזה נהיה ברורים מאוד. אנחנו עומדים עם ישראל! חמאס לא מגן על כבוד העם הפלסטיני אלא כדי לחסל את המדינה. הם משתמשים בפלסטינים כמגן אנושי. מטרתם היחידה של החמאס וג׳יהאד היא להרוג יהודים. חמאס הוא הגרסה הרעה ביותר של דעא"ש".

    "זו טרגדיה אנושית. נמשיך לתמוך בישראל בכל מה שצריך. הממשל שלי יעזור במשבר הזה. נבצע פעולה דחופה. זה לא פוליטיקה זה הביטחון העולמי. אמרתי לנתניהו שאנחנו עומדים לתת תשובה מהירה וחזקה. גם אמרתי לו שאנו חזקים יותר כשפועלים בהתאם לחוק המלחמה. נבטיח שלישראל יישארו אמצעי לחימה, נבקש מהקונגרס לנקוט פעולה מהירה עבור שותפינו. זו לא פוליטיקה – זה בטחון אמריקה ובטחון העולם".

    לסיום אמר הנשיא: "כל מדינה או ארגוו שמנסה לנצל את המצב ולפגוע בישראל, יש לי מסר אחד: אל תנסו! אל!".

    נשיא המדינה הרצוג הגיב לנאום בפוסט שפרסם ברשת החברתית טוויטר ובה כתב: "בשם כל עם ישראל תודה לך הנשיא ביידן. ג'ו ביידן. הראית שוב איזה ידיד גדול אתה של ישראל, העם שלה ושל העם היהודי בכללותו. אנחנו באמת אסירי תודה."



    0 תגובות