שריפת ענק משתוללת בהרי ירושלים סמוך לקיבוץ צובה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שריפת ענק משתוללת בהרי ירושלים סמוך לקיבוץ צובה

    שריפה משתוללת בשעה זו בהרי ירושלים סמוך לקיבוץ צובה, מטוסי כיבוי מסייעים לכיבוי האש. מכיבוי האש נמסר כי הלהבות נעות במהירות בחסות הרוחות העזות. מבני התעשיה בקיבוץ פונו והתושבים הונחו להסתגר בבתים.

    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוטרי מחוז ירושלים ומג"ב פועלים בשעה האחרונה על מנת לסייע לכוחות כב"ה הרבים באירוע שריפה בשטח מיוער באזור צובה. מיד עם קבלת האירוע, הוזנקו שוטרי תחנת מג"ב מטה יהודה יחד עם שוטרי תחנת הראל ושוטרי מחוז ירושלים לאזור ונחסמו כבישים הסמוכים לאזור צובה.

    נכון לשעה זאת, לוחמי האש פועלים להשגת שליטה על הלהבות בעין ראפה וממשיכים גם במאמצים להשלמת פעולות הכיבוי באזור קיבוץ צובה ממנו פונה קו ראשון של בתי הקיבוץ, מפעלים, לולים ופארק השעשועים קיפצובה. עד כה, לא דווח על נפגעים.

    בעקבות השריפה, נפתח חפ"ק אחוד בו משתתפים נציגי כלל גופי החירום וההצלה- משטרה, כב"ה וגורמי רפואה, לצד נציגים נוספים.

    טפסר שמוליק פרידמן מפקד מחוז ירושלים: "השריפה פרצה סביב השעה 14:00 למקום הוזנקו למעלה מ50 צוותים ממחוז ירושלים וממחוזות שכנים, כמו כן 8 מטוסי כיבוי. בנוסף צוותים של משטרת ישראל, קק״ל , מתנדבים ורט״ג מסייעים ללוחמי האש. השריפה התפשטה באזור עין ראפה לבין צובה, אזור עם שטח טופוגרפי בעייתי עם הרבה מאוד צמחייה יבשה ומזג אוויר קיצון שמאופיין ברוחות חזקות. הגבנו בעוצמה לאירוע, זאת בעזרת הצוותים הקרקעיים של לוחמי האש, ובעזרת מטוסי טייסת אלעד".

    "אנחנו בשליטה באירוע. וכעת אנחנו מרכזים מאמצים בכיבוי סופי, תיחום השריפה ומניעת התחדשויות. נזק נגרם למחסן בקיבוץ צובה. אין נפגעים בנפש״.

    בשלב זה עדיין חסומים לתנועת כלי רכב הכבישים המובילים לאזור צובה.

    play-sharp-fill



    0 תגובות