יו"ר "הביטחוניסטים": "איומי הסרבנות פוגעים בהרתעה הישראלית"

    מהדורת הבוקר No Comments on יו"ר "הביטחוניסטים": "איומי הסרבנות פוגעים בהרתעה הישראלית"

    תא"ל במיל' אמיר אביבי במהדורת הבוקר: "העובדה שיש קצינים הכי בכירים לשעבר שמעודדים סרבנות פוגעת פגיעה קשה בצבא. יגיע היום שהציבור יבוא חשבון עם כל אלה שפגעו במדינה. יגיע רגע ההתפכחות. יש פה אליטה שאיבדה את הדרך"

    צילום: דובר צהל
    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תא"ל במיל' אמיר אביבי, יו"ר תנועת הביטחוניסטים, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני) ותקף את איומי הסרבנות: "הדיבורים על הסרבנות מזיקים מאוד למדינה. בהקשר ההרתעה זה מאוד משפיע על האויבים שלנו. (כביכול) אנחנו עושים הכל כדי להוכיח לנסראללה שהתיאוריה שלו שהחברה הישראלית היא קורי עכביש – נכונה".

    "אי אפשר לקבל סרבנות ובכלל פוליטיזציה של הצבא", מוסיף אביבי. "זה נוגד את כל הערכים עליהם התחנכנו. הצבא מדבר על פגיעה חמורה בלכידות".

    לדבריו: "הצבא יכול לטפל רק במי שלא מתייצב בפועל ולא במכתבים והתופעה הזו כמעט ולא קיימת. צה"ל מוציא צווים ואנשים מתייצבים. אבל העובדה שיש קצינים הכי בכירים לשעבר שמעודדים סרבנות פוגעת פגיעה קשה בצבא. יגיע היום שהציבור יבוא חשבון עם כל אלה שפגעו במדינה. יגיע רגע ההתפכחות. יש פה אליטה שאיבדה את הדרך".

    אביבי הדגיש כי "צה"ל בכשירות מלאה וגם חיל האוויר. הרבה מאוד מהמכתבים היו פייק, חותמים הרבה אנשים שכבר לא משרתים. מילואים זה לא התנדבות. זו חובה חוקית. בגיל מסוים אפשר לעבור להתנדבות. אבל ברגע שאתה חותם על זה זה גם מחויבות. אגב, טייסים מקבלי בין 2000-3000 ש"ח על כל יום טיסה".



    0 תגובות