מח"ט בנימין בא לנחם – וספג מתקפה; גינויים מקיר לקיר

    קובי פינקלר 1 Comment on מח"ט בנימין בא לנחם – וספג מתקפה; גינויים מקיר לקיר

    גינויים מקיר לקיר במערכת הפוליטית למתקפה כנגד מפקד חטיבת בנימין שהגיע אמש לנחם את משפחת אחד הנרצחים בפיגוע בעלי. "אין הצדקה לקריאות כאלה"

    צילום: דובר צה"ל
    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעילי ימין תקפו מילולית בישוב יד בנימין את מח"ט בנימין אליאב אלבז שהגיע אמש (שני) לביתו של הראל מסעוד, שנרצח בשבוע שעבר בפיגוע בתחנת הדלק בעלי. המערכת הפוליטית גינו מקיר לקיר.

    דובר צה"ל מסר: "מדובר באירוע חריג ושאינו מתקבל על הדעת כלפי מפקד שעושה לילות כימים לביטחון התושבים".

    שר הביטחון יואב גלנט: "שוחחתי הלילה עם מפקד חטיבת בנימין אל״מ אליאב אלבז, בעקבות האלימות הנבזית שספג ביד בנימין. אל״מ אלבז הוא קצין מצטיין, המקדיש את חייו למען ביטחון ישראל ופועל לילות כימים להגנה על אזרחיה. פגיעה בחיילי וקציני צה״ל כמוה כפגיעה בדגל המדינה. לא נאפשר זאת, נמצה את הדין עם הפורעים".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "התקיפה והגידופים נגד מח"ט בנימין, אל"מ אליאב אלבז, שמפקד על הכוחות ששומרים על אזרחי ישראל הם חרפה ואני מגנה אותם בתוקף. לא נקבל ולא נכיל כל סוג של אלימות נגד קציני וחיילי צה"ל".

    סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר: "‏מה זה לגרש מח"ט שבא לנחם? מה זו ההתנהגות הזו? אין תירוצים ואין הצדקות. מזועזעת ומגנה את הפגיעה באל"מ אלבז שמוסר נפשו יום יום למען ביטחון האזרחים בהתיישבות. מן הראוי שתרוצו לבקש סליחה.

    יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "תקיפת המח״ט היא חמורה מאד וראויה לכל גינוי. לא יכולה להיות שום הבנה או הצדקה לקריאות נוראיות אלה כלפי מפקד בצה״ל שמוסר את נפשו על הגנת עם ישראל וההתיישבות. תתביישו לכם!".

    השר איתמר בן גביר: "‏גם אם יש זעם או טענות, זאת לא הדרך להטיח ביקורת, וודאי במקרה של מח"ט בצה"ל. אין שום מקום להתנהגות כזאת וקריאות כאלה נגד מפקדים בצה"ל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      המתקפה היחידה היא זו שספגו המשפחות ממחבלים ימ"ש. וצה"ל עסוק בלהגן על תושבים ערבים מפני "תג מחיר" במקום להגן על יהודים.

      הזעם של המשפחות מוצדק. כל הכבוד לקול חי שמשתתף "לגינויים" .. הבושה והחרפה היחידה היא מצז צה"ל ולא המשפחות!!