תיעוד מהפגישה: על מה דיברו הגרמ"ה הירש והגרמ"צ ברגמן?

    נתי קאליש No Comments on תיעוד מהפגישה: על מה דיברו הגרמ"ה הירש והגרמ"צ ברגמן?

    מרן הגרמ"ה הירש עלה ביום רביעי למעונו של מרן הגרמ"צ ברגמן ברחוב האדמו"ר מגור בבני ברק עם צאתו מהכינוס ההיסטורי בעניין ועדת הרבנים לענייני תקשורת שהתקיים במלון ויז'ניץ. השניים נועדו ביחידות במשך זמן ממושך

    2:28
    21.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר מאמשינוב הורה: "לנסוע למירון, לא חושב שיש סכנה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם סיום האסיפה של חידוש "ועדת הרבנים לענייני תקשורת", פנה ראש הישיבה הגרמ"ה הירש ממלון ויז'ניץ לרחוב האדמו"ר מגור 28 למעונו של מרן ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן מזקני חברי מועצג"ת, לעדכנו בנושא החלטות וועדת הרבנים שהתכנסה דקות קודם לכן.

    עוד נודע לנו כי במהלך מסעו לארה"ב של מרן הגרמ"צ ברגמן, עמד הגרמ"ה הירש בקשר רציף עם הגרמ"צ לקבל את ברכתו ותמיכתו המלאה בעניין וועדת הרבנים לענייני תקשורת.

    עם כניסתו בירך הגרמ"ה את הגרמ"צ, שנמצא בתוך השלושים לפטירת בנו זצ"ל, בברכת ניחומים, לאחר מכן ביקש הגרמ"צ מכל הנוכחים, המקורבים ובני הבית לצאת מן החדר, כשהשניים נסגרים במשך זמן ממושך, כשפרטי שיחת גדולי ישראל נותרת חסויה.

    הקשר בין שני גדולי ישראל מתקיים כבר שנים ארוכות, כשבין השניים שוררת הערכה הדדית, הגרמ"צ נשמע מתבטא מספר פעמים בדברי הנוגעים לענייני ציבור רבים, "לרבי משה הלל יש אחריות ויש לו שכל ישר". כשלעומתו הגרמ"ה מתבטא על הגרמ"צ בביטויים מפליגים של גדלות וכי "רבי מאיר צבי הוא שריד לדור דעה וממנחילי המסורה מהחזו"א והרב שך לדורנו".



    0 תגובות