הח"כ המתון מהליכוד: "גם אני מתחיל לאבד סבלנות"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on הח"כ המתון מהליכוד: "גם אני מתחיל לאבד סבלנות"

    ח"כ שלום דנינו במהדורת הבוקר: "אני גם מתחיל לאבד סבלנות אל מול מה שקורה בבית הנשיא. אם הדברים לא יסתדרו – אנחנו צריכים לחוקק חד צדדית סעיפים מהרפורמה ולהתקדם הלאה"

    שלום דנינו צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    14:31
    09.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on שוברת מיתוס: מירי זורגר מגלה מהי חלת מפתח אמיתית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלום דנינו (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) והסביר את עמדתו ביחס לבחירת נציג האופוזיציה בוועדה לבחירת שופטים. "אני מאמין שאם זה הנוהג הדמוקרטי בכנסת אנחנו כמפלגה דמוקרטית כמעט יחידה צריכים להוביל את הקו הזה ואם היו מקבלים את דעתי היינו מגיעים להסכמה עם האופוזיציה, אבל כיוון שדעתי לא התקבלה אני מכבד את הכרעת הרוב במפלגה והצבעתי לפי מה שהסיעה החליטה".

    הוא התייחס לכך שהציע בעבר לשר המשפטים הפסקה קצרה ברפורמה לצורך הידברות, עוד לפני שזה נעשה בפועל. "היה אז שבוע של פורים וממילא הכנסת עמדה לא להתכנס 4-5 ימים ושוחחתי עם לוין הצעתי לו בוא נעשה הפסקה של פורים פלוס שבוע ושבועיים ונלך לשיח, להסכמה כי האחדות חשובה. אני מאמין שלחלק מהמוחים זה באמת נגע בחרדה שאנחנו הולכים לפגוע בדמוקרטיה".

    על יוקר המחיה: "אני חבר ועדת הכלכלה. לקחתי על עצמי את כל הנושא של עסקים קטנים ובינוניים. אנחנו מגיעים להישגים יוצאים מן הכלל".

    "אם הרפורמה תעלה להצבעה מחר, בוודאי שאני עם הרוב", הבהיר. "אני מקפיד על הכללים הדמוקרטיים ולכן הכל פשוט לי. אני לא טלי גוטליב שעושה הכל על דעת עצמה, אני כפוף למשמעת סיעתית. אבל שומר על זכותי לחשוב ולהציע הצעות, עד שהסיעה מקבלת החלטה".

    על המרד של גוטליב: "האם ואיך להעניש את גוטליב זו החלטה של יו"ר הסיעה והצוות שלו. לטעמי לפעול נגד החלטות הסיעה זה חמור מאוד".

    עוד אמר דנינו: "אני גם מתחיל לאבד סבלנות אל מול מה שקורה בבית הנשיא. שווה לנו למצות כל סיכוי להסכמה, אבל מאידך אנחנו לא צריכים למשוך את זה ממושב למושב ולהיתקע. אם הדברים לא יסתדרו – אנחנו צריכים לחוקק חד צדדית סעיפים מהרפורמה ולהתקדם הלאה. יש עוד נושאים חשובים לטפל בהם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם האזרחים מאבדים סבלנות….
      יפה שלקחת על עצמך את הנושא של עסקים קטנים ובינוניים , אבל מי לוקח על עצמו את אי יכולתם של השכירים לגמור את החודש ???