"אחרי חודש ראש הישיבה הבין את דבריו של רש"י"

נתי קאליש No Comments on "אחרי חודש ראש הישיבה הבין את דבריו של רש"י"

לקראת יום השנה ה- 25 להסתלקותו של מרן ראש הישיבה חכם בן ציון אבא שאול זצוק"ל שיחול בחודש תמוז הקרב ובא, הגיע תלמידו המובהק הגר"י זכריה ראש ישיבת לב אליהו לשיעורו של הראש"ל הגר"י יוסף בבית הכנסת היזדים ונשא דברים לזכרו. במהלך הדברים סיפר ראש הישיבה הגר"י זכריה כי באחד הפעמים הגיע הגרב"צ אבא שאול …

22:21
30.04.24
צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת יום השנה ה- 25 להסתלקותו של מרן ראש הישיבה חכם בן ציון אבא שאול זצוק"ל שיחול בחודש תמוז הקרב ובא, הגיע תלמידו המובהק הגר"י זכריה ראש ישיבת לב אליהו לשיעורו של הראש"ל הגר"י יוסף בבית הכנסת היזדים ונשא דברים לזכרו.

במהלך הדברים סיפר ראש הישיבה הגר"י זכריה כי באחד הפעמים הגיע הגרב"צ אבא שאול זצ"ל לשיעור ביום ראשון בבוקר כשהוא שמח מאד, וסיפר לתלמידים כי בקבלת שבת עלה לו תירוץ על קושיא שהתקשה מלפני חודש בפני התלמידים, תירוץ שמיישב את דברי רש"י שלא הובנו בשיעור.

"הרב כל כך שמח, אנחנו לא זכרנו את הסוגיא בכלל מאז, וחכם בן ציון חודש שלם אחרי שעברנו כמה סוגיות הפריע לו שאינו מבין את הרש"י וכל הזמן היה חושב על כך עד שמצא תירוץ שיישב את ליבו, זהו ענק בתורה שכל חייו תורה", אמר הגר"י זכריה.

בשבוע הבא תיערך עצרת המרכזית לזכרו של חכם בן ציון אבא שאול במלאות 25 שנה להסתלקותו בהיכל ישיבת לב אליהו בשכונת רמת שלמה בירושלים בהשתתפות גדולי ישראל וראשי הישיבות.



0 תגובות