יוסי דגן: "לא חושש מאיומי מחבלים; אני עושה טוב"

    מהדורת הבוקר No Comments on יוסי דגן: "לא חושש מאיומי מחבלים; אני עושה טוב"

    ראש מועצת שומרון, יוסי דגן התייחס ב'מהדורת הבוקר' לניסיון ההתנקשות בו: "אני נוסע כעת עם שני מאבטחים לצידי. אני לא חושש, זה אומר שאני עושה משהו טוב. צריך להחזיר את המחסומים. וכמובן, מבצע צבאי. המענה הוא להחזיר את המשילות, הממשלה לא עושה מספיק אבל היא טובה מקודמותיה"

    יוסי דגן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    7:47
    05.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך יהודי מקבל ייסורים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בראיון ל'מהדורת הבוקר סוף השבוע, בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן, התייחס ראש מועצת שומרון, יוסי דגן לניסיון ההתנקשות בו: "אני נוסע כעת עם שני מאבטחים לצידי. אני לא חושש, זה אומר שאני עושה משהו טוב"

    "אני מכיר את החשש מהמחבל הזה כבר כמה זמן. היה אחריו מרדף הרבה זמן. אני לא הסיפור, הסיפור הוא עם ישראל ותושבי יו"ש שנמצאים תחת התקפה ברברית- יש כאן טרור שמשליט אימה על התושבים". לגבי פיתרון בכביש חווארה: "דרשתי אחרי הפיגוע בו נרצחו הלל ויגל, לפתוח את המחסומים, בונים כביש עוקף חווארה, ואני קורא לצה"ל לפתוח במבצע"

    "אם אנחנו רוצים למנוע את ההרוגים, צריך להחזיר את המחסומים. וכמובן, מבצע צבאי. המענה הוא להחזיר את המשילות. אני לא מרוצה מהרבה דברים בממשלה. אני חושב שברמה האסטרטגית הם לא שינו הרבה מהממשלה הקודמת. אבל היתרונות רבים מהממשלה הקודמת ואלו שלפניה"

    "אני לא חושש לשלוח את ילדיי בכבישים, אנחנו גרים כאן וזה שלנו. אנחנו יכולים לדרוש מהממשלה כמו כל אזרח בישראל. איפה שיש ישובים יהודים אין טרור"

    האזינו



    0 תגובות