בשורה משמחת: ר' אברהם נח פאלי שוחרר מהשיקום

    נתי קאליש 1 Comment on בשורה משמחת: ר' אברהם נח פאלי שוחרר מהשיקום

    ר' אברהם נח פלאי השתחרר היום מבית החולים 'הדסה' הר הצופים לאחר שיקום ארוך של מעל 62 יום מאז הפיגוע המחריד בשכונת רמות בו נרצחו שני ילדיו הי"ד

    8:29
    09.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on פרסום ראשון: הדיל המפתיע בבחירות לרבנות, שסוכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורות משמחות מירושלים: ר' אברהם נח פאלי שנפצע קשות בפיגוע ברמות, שוחרר היום מבית החולים הדסה הר הצופים לאחר שעבר 62 ימים של שיקום. מהמרכז הרפואי הדסה נמסר כי לאחר פציעתו הקשה, טופל פאלי, שאיבד בפיגוע את שני בניו, במשך חודש ביחידה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם כשהוא מונשם ומורדם עם פגיעה משמעותית ברגליו. בהמשך נותח במספר ניתוחים וטופל במחלקה הכירורגית. לאורך התקופה הארוכה ליווה צוות הדסה את המשפחה ואף העניק תמיכה רגשית וסוציאלית כשהעצב והשמחה מעורבבים זה בזה.

    הרב פאלי נפצע קשה בפיגוע ברמות, כאשר מחבל נתעב ערבי ממזרח ירושלים הגיח עם רכבו לתחנה, ורצח את שני ילדיו הקדושים יעקב ישראל ואשר מנחם, והאברך שלמה לדרמן הי"ד.

    במשך ימים ארוכים היה הרב פלאי מחוסר הכרה ולא השתתף במסעות הלוויה קורעי הלב של ילדיו. לאחר שחל שיפור במצבו והוא התעורר, סיפרו לו בני המשפחה על האסון הנורא שפקד את המשפחה כולה. במשך 62 ימים היה מאושפז הרב פלאי במרכז הרפואי 'הדסה'. בתחילה במחלקה לטיפול נמרץ ולאחר מכן במחלקה רגילה ולאחר תום תקופת הטיפול הוא הועבר לשיקום במחלקת השיקום בבית החולים.

    ר' אברהם פאלי עלה לקבר בניו: "לא הספקתי להיפרד"

    בסוף חודש אדר זכה הרב פאלי לחבוק את בנו יונתן רפאל, שנולד שבועות ספורים לאחר הפיגוע, ובברית דיבר לראשונה על החסדים העצומים שהקב"ה עשה עם משפחתו.

    עם פרידתו היום מהצוות במחלקת השיקום הודה להם פאלי על הדרך הארוכה והטיפול האינטנסיבי לאורך כל תהליך הטיפול, השיקום וההחלמה – שמאפשר לו כעת לשוב אל בני משפחתו. וכך, לפני שעזב את בית החולים הוא הגיע במיוחד להיפגש עם מנכ"ל המרכז הרפואי 'הדסה' כדי להודות לו באופן מיוחד על הטיפול המסור של רופאי בית החולים וכל הצוות הרפואי שלא חסך מאמצים לאורך כל התקופה כדי שיכול סוף סוף להלך על רגליו ולהגיע לרגע שבו הוא יוצא לביתו ושב אל המשפחה שלו.

    ״יבורכו כל בעלי התפקידים, אשר דאגו וטיפלו במסירות מהרגע שהגעתי להדסה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית, בחדרי הלידה ובמחלקת היולדות שם הצוות פעל ברגישות ובחום כלפי דבורי רעייתי וכמובן במחלקת השיקום בהר הצופים. הם לא ויתרו גם בימים מורכבים, גם כשהיה מאתגר והפיחו בי אנרגיות ותקווה. אני מודה לכולם על הליווי ברגעים הקשים וגם ברגעי האור להם זכינו״.

    מנכ"ל המרכז הרפואי 'הדסה' פרופ' יורם וייס אמר: 'משפחת פלאי היוותה השראה עבור כולנו באופן שבו הם קיבלו את האסון הנורא שפקד את המשפחה. אנחנו מחזקים את ידיה של המשפחה. 'הדסה' כולה נרגשת היום לראות את הרב פלאי עוזב את המרכז הרפואי וחוזר לחיק משפחתו האהובה, אחרי תקופה מאתגרת של טיפולים מורכבים'.

     

     

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות