נתניהו ובן גביר סיכמו על דחיית הרפורמה למושב הבא

    איתי גדסי No Comments on נתניהו ובן גביר סיכמו על דחיית הרפורמה למושב הבא

    ראש הממשלה נתניהו והשר בן גביר סיכמו על דחיית הרפורמה המשפטית למושב הבא של הכנסת, בתמורה להקמה מיידית של המשמר הלאומי

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כי תינתן לממשלה ארכה למושב הקרוב, להעביר את הרפורמה בהידברות ובמקביל סוכם בין השניים כי כצעד להגברת המשילות תעלה לאישור בישיבת הממשלה הקרובה הקמת המשמר הלאומי תחת המשרד לביטחון לאומי והצעת המחליטים תעלה כבר בישיבת הממשלה הקרובה.

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "הסכמתי להסיר את הווטו לדחיית החקיקה, תמורת התחייבת של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי החקיקה תובא לאישור הכנסת במושב הבא, במידה ולא יגיעו להסכמות בזמן הפגרה".

    בתוך כך, אלפים צפויים להגיע הערב (שני) להפגנת החירום של ארגוני הימין מול הכנסת. בעקבות הפקקים וזרימת האלפים שעת התחלת ההפגנה נדחת לשעה 19:00, כך מסרו מארגני ההפגנה ברלה קרומבי ואביחי בוארון.

    אביחי בוארון ממארגני ההפגנה קרא לציבור להגיע להפגנה בהמוניו "חברים יקרים, אנשי המחנה הלאומי, היום בלילה הרמנו את הדגל של עצרת התמיכה של הימין בקריאה להעביר את חוקי הרפורמה המשפטית ולהמשיך את המהלך המתבקש כל כך של שלטון הציבור. השמאל הקיצוני עלה על בריקדות ופשוט השבית את המדינה, בכך הוא הופך אותנו לאזרחים סוג ב'. הוא בעצם מאיין ומבטל בכך את תוצאות הבחירות.

    "היום נגיע כולנו לירושלים באוטובוסים, ברכבים פרטיים, מצפון ומדרום כדי להביא קול מחאה – לא יהפכו אותנו לאזרחים סוג ב', ניצחנו את הבחירות, לא יגנבו לנו את הבחירות. נבוא לתת רוח גבית למנהיגים שלנו במחנה הלאומי – תמשיכו, יש לכם את הקול שלנו, את הגב שלנו, של העם, להוביל את המדינה בדרך יהודית ולאומית. זו המדינה שלנו לא פחות מאף אחד אחר ואנחנו נותנים לכם את הכוח לעשות את הדבר המתבקש – להוביל את מדינת ישראל לפי המדיניות שבשמה נבחרתם ושבה בחר עם ישראל. הדמוקרטיה אצלנו, העם איתנו, יש לכם את הכוח, בואו היום לעצרת, זה מאוד חשוב", הוסיף בוארון.

    ההפגנה צפוייה להתקיים בין בימ"ש העליון לגן סאקר מול הכניסה האחורית למשכן הכנסת. בסמוך לתחנת מכבי האש.

    להפגנה צפויים להגיע אלפים במטרה לתמוך בממשלה ולקדם את חקיקת הרפורמה המשפטית. ההפגנה אושרה ע"י המשטרה.

    שורת ארגונים הצטרפה ליוזמת מטה תקומה 23, והם יובילו יחד את ההפגנה הערב. בין הארגונים – תנועת ישראל שלי, רגבים, ריבונות, אם תרצו, עד כאן, תנועת הסטודנטים, כל ישראל, תורת לחימה, התנועה למשילות ודמוקרטיה, בוחרים בחיים, בצלמו, פורום קפה שפירא, לוחמים למען צה"ל וארגונים נוספים.



    0 תגובות