שינוי מדיניות: ההנחיה החדשה של בן גביר למשטרה

    איתי גדסי No Comments on שינוי מדיניות: ההנחיה החדשה של בן גביר למשטרה

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הנחה את המשטרה להסיר דגלי אש"ף שמהווים הזדהות עם ארגון טרור ולפזר אירועי הסתה נגד מדינת ישראל

    צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
    16:08
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בעקבות המלחמה: מעל אלף משפחות נוספו למעגל השכול

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הנחה את מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי להורות למשטרה, להסיר כל דגל אש"ף שמגלה הזדהות עם ארגון טרור מהמרחב הציבורי ולעצור כל אירוע הסתה כנגד מדינת ישראל.

    השר בן גביר, העביר ללשכת מפכ"ל המשטרה הוראה כי כל שוטר בכל דרגה, יהיה רשאי במהלך המשמרת, להסיר דגלים של הרשות הפלסטינית. את ההוראה העביר בן גביר למפכ"ל בהסתמך על כך שהנפת דגל אש"ף הינה תמיכה באירגון טרור.

    השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר מסר: "לא ייתכן שפורעי חוק ינופפו בדגלי טרור, יסיתו ויעודדו טרור ועל כן הנחיתי להסיר את דגלי התמיכה בטרור מהמרחב הציבורי ולהפסיק את ההסתה נגד מדינת ישראל. הזדהות עם מחבל ועם פגיעה בחיילי צה"ל, אינה חוסה תחת חופש הביטוי".

    מתן פלג, יו"ר תנועת אם תרצו אשר נאבקה נגד הנפת דגלי אש"ף באקדמיה הגיב:  "יום חשוב מאוד למשילות, יום חשוב לציונות ולמדינת ישראל. צריך להבין שהנפת דגל אש"ף מטרתה למרוד במדינת ישראל ולהעביר מסר שיש פה מקום לישות טרור בתוך שטחי המדינה. היום כבר ברור לכולם מהו הקשר בין הנפת דגל הטרור לבין עידוד ההקצנה הלאומנית והאלימות של ערבי ישראל. את התוצאות של ההפקרות ראינו בבולטות בפרעות תשפ"א ואסור שהאירוע יחזור על עצמו".

     



    0 תגובות